Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Endelig 18 år!

mihcaoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. Har egentlig hatt sjansen til å drikke ei god stund, uten at jeg gjør det for ofte(etter min mening). Jeg gidder ikke drikke bare for å drikke... Nei skal det drikkes, så skal det skje noe(ett arrangement eller noe litt større)! =) Alkohol er dyre saker :F

Lenke til kommentar
Tja.. Har egentlig hatt sjansen til å drikke ei god stund, uten at jeg gjør det for ofte(etter min mening). Jeg gidder ikke drikke bare for å drikke... Nei skal det drikkes, så skal det skje noe(ett arrangement eller noe litt større)! =) Alkohol er dyre saker :F

Ja huff det er dyrt...!! De politikerene kunne godt ha satt ned litt(en del) på prisene syns nå jeg.... Jeg kan ikke kjøpe selv enda men har mine kontakter :p

Lenke til kommentar

Ja huff det er dyrt...!! De politikerene kunne godt ha satt ned litt(en del) på prisene syns nå jeg.... Jeg kan ikke kjøpe selv enda men har mine kontakter :p

Vel... Går pris på alkohol ned, må man regne med at f.eks. bensinpriser går opp!

Min mening når det gjelder alkohol er at du drikker for å kose deg! Det dummeste jeg ser er folk som drikker bare for å bli drita!

Men for all del, kos deg i kveld å ta deg en øl eller 2 eller 5! :grin:

Lenke til kommentar

man kan bli full på lett øl, hvis det var lettøl du mente (men to øl blir kanskje litt å ta i:P)... bevist her på forumet :p

men hvorfor tror dere heimert er så anerkjent? ingen som synes det er godt vel.. altså man drikker gjerne for å bli full, når man først skal på fest. Kommer jo såklart an på anledningen også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...