mihcaoj Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Som topic sier: 18 år i dag å du verden for en herlig følelse! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Grattis! Blir om noen måneder jeg også Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Blir vel mye drikking nå da eller? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Tja.. Har egentlig hatt sjansen til å drikke ei god stund, uten at jeg gjør det for ofte(etter min mening). Jeg gidder ikke drikke bare for å drikke... Nei skal det drikkes, så skal det skje noe(ett arrangement eller noe litt større)! =) Alkohol er dyre saker :F Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tja.. Har egentlig hatt sjansen til å drikke ei god stund, uten at jeg gjør det for ofte(etter min mening). Jeg gidder ikke drikke bare for å drikke... Nei skal det drikkes, så skal det skje noe(ett arrangement eller noe litt større)! =) Alkohol er dyre saker :F Ja huff det er dyrt...!! De politikerene kunne godt ha satt ned litt(en del) på prisene syns nå jeg.... Jeg kan ikke kjøpe selv enda men har mine kontakter Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tja.. Har egentlig hatt sjansen til å drikke ei god stund, uten at jeg gjør det for ofte(etter min mening). Jeg gidder ikke drikke bare for å drikke... Nei skal det drikkes, så skal det skje noe(ett arrangement eller noe litt større)! =) Alkohol er dyre saker :F Ja huff det er dyrt...!! De politikerene kunne godt ha satt ned litt(en del) på prisene syns nå jeg.... Jeg kan ikke kjøpe selv enda men har mine kontakter Vel... Går pris på alkohol ned, må man regne med at f.eks. bensinpriser går opp! Min mening når det gjelder alkohol er at du drikker for å kose deg! Det dummeste jeg ser er folk som drikker bare for å bli drita! Men for all del, kos deg i kveld å ta deg en øl eller 2 eller 5! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hehe ja det er no med det... Hehe har ikke noe her for øyeblikket men.. er blakk oxo... Ingen som har en øl eller 2 eller 5 til meg a? ;P lol! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det siste der var ment til bursdagbarnet! DJ Ovin: Hva skal en 15 åring som deg med øl!? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hehe tenkte litt for fort der gitt men en 15 åring som meg skal mye rart med en øl han Hehe men er enig med deg, man drikker ikke for å bli full bare.. Det er ikkenoe gøy Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Blir det noe jubelbrus på deg`? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) grattis ble 18 1.mai jeg, var fett! Endret 10. september 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 man drikker ikke for å bli full bare.. Det er ikkenoe gøy Jo, og fordi de tror de er sykt kule. Kjenner to jenter som på en fest drakk seg fulle på to alkoholfrie øl. Sier litt om Fjortissen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 man kan bli full på lett øl, hvis det var lettøl du mente (men to øl blir kanskje litt å ta i:P)... bevist her på forumet men hvorfor tror dere heimert er så anerkjent? ingen som synes det er godt vel.. altså man drikker gjerne for å bli full, når man først skal på fest. Kommer jo såklart an på anledningen også.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 man kan bli full på lett øl, hvis det var lettøl du mente (men to øl blir kanskje litt å ta i:P)... bevist her på forumet Står Alkoholfritt da :!: Nei, fjortisser er slik. De blir "fulle" av alt. legg merke til "hermetegnene" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå