Ondskapen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) PS: Dette er IKKE en salgs annonse. Jeg sitter å sikler på Creative Zen Sleek.. Men så har jeg jo seff en helt grei mp3 spiller fra før. Det er en Creative MuVo2 1,5 Gb Spilleren er i god stand. Ikke noen skader eller noe sånt. Kvitering følger med + allt som lå i esken når jeg fikk den... Kjøpte den på Siba for 1795kr (med andre ord 1800kr). Spilleren er 1 år gammel. Nå sellger de den får 1490 på Siba Så lurte jeg på hvor mye jeg kan ta får den hvis jeg skule selge den på finn.no eller et annet sted... Jeg kan godt legge opp bilder hvis dere vill. På forhånd takk PS: Til alle moderatorer, dette er IKKE en salgs annonse. Bare et spørsmål om hvor mye jeg kan ta for den hvis jeg skal selge den. Endret 30. august 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er du heldig får du 1000 for den. Jeg hadde en Muvo X-trainer 512 mb som jeg fikk 500 for. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Enig med UUnreal. 1000 kroner høres realistisk ut. Fikk nettopp 1300 kroner for min creative zen micro der. Den går jo for 1400-1500 i nettbutikker. Den var bare ca 2 mnc da jeg solgte den. Husk i så fall å skrive at du har kvittering, og annet pent du har å si om den. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) ja... Trodde jeg bare kunne få 800 kanskje 900 kr den jeg... Da er det bare å sett igang å masse på mamma og pappa... siden de syntes det er mye i gi for en mp3 Edit: Har da fått lov til å kjøpe en Sleek (hvis jeg får solgt for minimum 900kr)... men er det verdt pengene? Endret 31. august 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
gustav Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du kan jo legge den ut for salg for eks. på qxl med startpris kr 800, så er det jo lov å håpe at det er noen som har så lyst på den at de byr 1000 kroner. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Tror dere det er noen som er villig tilå kjøpe den i dt hele tatt da? Endret 31. august 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tror dere det er noen som er villig tilå kjøpe den i dt hele tatt da? Bare en måte å finne det ut på. Spør venner og familie. Det som er utdatert for deg er det nødvendighvis ikke for andre. Var sånn jeg ble kvitt mine. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Tenkte jeg skule legge den ut på finn.no i dag + at jeg skal sette opp en lapp på buttikken der jeg bor... Håper bare jeg for solgt den til 900 kr, sånn at jeg kan kjøpe en Zen Sleek Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tenkte jeg skule legge den ut på finn.no i dag + at jeg skal sette opp en lapp på buttikken der jeg bor... Håper bare jeg for solgt den til 900 kr, sånn at jeg kan kjøpe en Zen Sleek Lykke til. Jeg tror det slettes ikke er urimelig at du finner en som er villig til å kjøpe den for 1000 kr, for det er en relativt god pris tatt i betraktning at den er i orden og at man får med alt originalutstyret + kvittering. Det er iallefall lurt å vektlegge at du legger ved kvitteringen siden dette øker troverdigheten betraktelig. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Skal ikke selge alike vell Det blir el-gitar istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå