Åsmund@ATi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Nå, skal jeg slå til på 7800GTX eller vente på R520? Etter som Denne nye informasjonen fra THG så, vart jeg kjempe usikker, skulle egentlig bestille kort i kveld men nå vet jeg sandelig ikke. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Asus TOP kortet komme rikke inn før i midt av september eller noe. 5 sept. på mange nettbutikker.. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Nå, skal jeg slå til på 7800GTX eller vente på R520? Det kommer alltid noe nytt på markedet som er bedre. Først må R520 lanseres, så tar det sin tid før de kommer til Norge, og stor pågang når det først kommer. Endret 31. august 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Nå, skal jeg slå til på 7800GTX eller vente på R520? Det kommer alltid noe nytt på markedet som er bedre. Først må R520 lanseres, så tar det sin tid før de kommer til Norge, og stor pågang når det først kommer. Ja, men det vet jo de fleste her på forumet, men det som er kansje utfordringen til ATi nå er å klare å få til det nVidia fikk til, å det var å ha korte i Norske nettbutikker på lanseringsdato, det var veldig imponerende! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er best! Jeg er best, hva mente du med det? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tipper det kommer reviews av r520 innen kort tid. Sannsynligvis yter dette kortet en del bedre enn 7800 GTX med tanke på ren grafikkytelse. Crossfire er nytt, og hovedkortene som støtter dette er nye. Ettersom jeg har skjønt vil de ikke bygge på Nforce4, men et eget chipsett. Klokkeegenskapene til dette hovedkortet er garantert ikke like gode som nforce4 i første omgang. I tillegg vil et nytt type chipsett trenge en rekke biosoppdateringer før det kvitter seg med alle barnesykommene. Se bare på Asus AN8 SLi serien. Den måtte komme ut i 3 utgaver før den ble kvitt problmene rundt overklokking. Etter min mening er ikke siste utgave (Premium) helt optimalt enda. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gainward sitt Golden Sample har best spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 ok, mange gode meninger her men vi får snylte på Angreretten et par gangen i Sept da Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er best! Jeg er best, hva mente du med det? Måtte bare, får ståpels hver gang jeg ser "hvem skjermkort" Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er best! Jeg er best, hva mente du med det? Måtte bare, får ståpels hver gang jeg ser "hvem skjermkort" Haha, jaja! hehe Lenke til kommentar
E.T Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kjøp Asus Og hva mener du med "Hvem er best"? Er så lei av førskolegramatikk Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gainward sitt Golden Sample har best spesifikasjoner. Gainward Gainward PowerPack! Ultra/3500PCX XP Golden Sample Core: 470 mhz Minne:1300 mhz Samme versjon, men med vannkjøling (CoolFX) Core 490 mhz Minne: 1300 mhz Så, XFX har samme hastighet som Gainward CoolFX og Asus har 4 mhz mindre på core og 50 mhz mer på minne. Ergo, ikke bedre spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Jadda, det er ikke vert spec. på Gainward korta Men så har det seg sånn at jeg får POV 7800GTX korte til rundt 4100kr Er det noe bra kjøpe eller burde jeg kjøpe et som er høyere klokka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå