Heineoen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hei! Har denne spilleren: http://prisguide.amotor.no/produkt/32952 På boksen min står det tydelig DEH-7700MP, men her å på Pioneer.com står det DEH-6700MP. Hva betyr dette? Endret 30. august 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Sjekk pioneer.no's beskrivelse her istedet. Europeiske modeller har ofte mer avanserte muligheter enn sine amerikanske (.com) brødre. Derav fantasiprisene på f.eks 8600MP over dammen ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jalla: Hvilke funksjoner er det snakk om? Fikk nettopp en DEH-P6700MP fra andre sida av dammen, over 1400,- billigere enn i Norge (NOK uten frakt faktisk). Så hvis det ikke er snakk om de store forskjellene, lønner jo dette seg noe enormt... Men som sagt, hvilke funksjoner/muligheter er det snakk om? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva var det du måtte betale da montro? Med frakt og div baller det på seg en drøy femhundrings vil jeg tro. Om du sammenligner med dyreste veil,- pris så er det sikkert etpar kroner å spare. 8600 som jeg refererte til mangler bl.a tidskomp og mye annet. Personlig mener jeg at det ikke er allverden å trakte etter om en får en spiller med manglende funksjonalitet og sparer etpar skarve hundrelapper sammenlignet med veil. priser i Norge. Da har en faktisk ikke samme spiller som det en får i Norge Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sparte 1500, faktisk. Om det er et par skarve røde lapper kan diskuteres. (Spilleren er mottatt og betalt.) Uansett, om modellnummeret er akkurat det samme - er det da noen forskjell? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jupp, det kan godt være, du kan jo laste ned pdf fila fra pioneer Norge og sammenligne for morro skyld. Du påstår du sparte 1500, men det er da ut i fra en gitt pris i Norge. Er det BRS du sammenligner med? Komplett.no, ece.no eller lokal forhandler? Om du sammenligner med noen som tar 4500 er det jo ikke allverden du sprat om noe i det heletatt. Om du har en kompis som handler og sender med usps så kan jeg godt skjønne det blir billig. Du får si fra når du skal koble opp utstyr for å lokke frem godlyden i spillern din, det finnes mye snadder på det området og det beste får du ikke tak i i statene, på en enkel måte hehe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sjekka på Komplett.no og BRS, ece.no fører ikke spilleren... De to som har den tar 2790,- for den. Kjøpte forresten spilleren på eBay, og den ble shippa med UPS. Ca. $200 pr. spiller til sammen, jeg og en kompis bestilte samtidig (da ble det altså litt over $400). Ble litt billigere derfor også. Regn med å høre fra meg når jeg skal bygge ut anlegget Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Aha, ebay ja... Og så er det jo sjukt lav dollarkurs om dagen. Du får montere sakene og glede deg til du får kobla til noe snadders forsterkeri og høyttalere, hehe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jepp, høyttalere og forsterker trengs, men det tar jeg etter hvert. Jeg får vel sjekke opp disse forskjellene og se om det finnes noen når modellnummeret er det samme... Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hva koster frakta ca?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 $112 for to spillere, i mitt tilfelle. Uansett sparer man jo flere sekker med gryn om man bestiller derfra ($150 + $150 + $112) Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvordan får jeg registrert visakortet mitt da? hvor mye kostet det utenom det du betalte for spillern?? frakt, moms og slikt. tar det lang tid før det kommer hjem til deg da? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 er de 150$ momsen/frakta per spiller eller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 $150 er for hver av de to spillerne. Toll er det ikke på elektroniske artikler, men det er visstnok moms. Denne har jeg ikke sett snurten til, så enten er den inkludert i frakt-prisen (som jo er relativt stiv) eller så kommer den ettersendt som regning, noe jeg ikke håper den gjør. Når det gjelder betaling fikk jeg en spesialavtale med selgeren på eBay, mest fordi han ikke gadd å forklare meg hvordan man bruker BidPay, tror jeg. Han lot meg derfor bruke PayPal, og da trenger man bare en konto der, så betaler man med kredittkort gjennom PayPal. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 har prøvd å registrere visa kortet mitt men det går ikke. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 fant linken til paypal nå. skal jeg registrere meg der? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Får du noen feilmelding eller noe slikt da? Og jeg regner med at du har ordentlig Visa, og ikke Electron? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ja. uautorisert komando lr noe. men skal jeg registrere meg på paypal som jeg fant link på lr? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ja, må ha konto der i tillegg ja... Ellers må du betale med andre mye dyrere metoder. Men først er det jo en ide å høre med selgeren du har funnet om han aksepterer PayPal fra internasjonale kunder, noe han jeg kjøpte fra egentlig ikke gjorde. Men dette ble da veldig OT Edit: Link til DEH-P6700MP hos den villige selgeren jeg kjøpte hos Endret 8. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 får ikke spurt hann nda. må ha vært registrert på ebay i 3 dager før jeg kan sende spørsmål. fankern. det jeg skulle by på varer kun i ti timer jo!! ææææhhh...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå