Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer modell mixup?

Heineoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jalla: Hvilke funksjoner er det snakk om? Fikk nettopp en DEH-P6700MP fra andre sida av dammen, over 1400,- billigere enn i Norge (NOK uten frakt faktisk).

Så hvis det ikke er snakk om de store forskjellene, lønner jo dette seg noe enormt...

Men som sagt, hvilke funksjoner/muligheter er det snakk om?

Lenke til kommentar

Hva var det du måtte betale da montro? Med frakt og div baller det på seg en drøy femhundrings vil jeg tro.

Om du sammenligner med dyreste veil,- pris så er det sikkert etpar kroner å spare.

8600 som jeg refererte til mangler bl.a tidskomp og mye annet.

Personlig mener jeg at det ikke er allverden å trakte etter om en får en spiller med manglende funksjonalitet og sparer etpar skarve hundrelapper sammenlignet med veil. priser i Norge. Da har en faktisk ikke samme spiller som det en får i Norge :roll:

Lenke til kommentar

Jupp, det kan godt være, du kan jo laste ned pdf fila fra pioneer Norge og sammenligne for morro skyld.

Du påstår du sparte 1500, men det er da ut i fra en gitt pris i Norge.

Er det BRS du sammenligner med? Komplett.no, ece.no eller lokal forhandler?

Om du sammenligner med noen som tar 4500 er det jo ikke allverden du sprat om noe i det heletatt.

Om du har en kompis som handler og sender med usps så kan jeg godt skjønne det blir billig.

Du får si fra når du skal koble opp utstyr for å lokke frem godlyden i spillern din, det finnes mye snadder på det området og det beste får du ikke tak i i statene, på en enkel måte hehe ;)

Lenke til kommentar

Sjekka på Komplett.no og BRS, ece.no fører ikke spilleren... De to som har den tar 2790,- for den.

Kjøpte forresten spilleren på eBay, og den ble shippa med UPS. Ca. $200 pr. spiller til sammen, jeg og en kompis bestilte samtidig (da ble det altså litt over $400). Ble litt billigere derfor også.

Regn med å høre fra meg når jeg skal bygge ut anlegget :)

Lenke til kommentar

$150 er for hver av de to spillerne. Toll er det ikke på elektroniske artikler, men det er visstnok moms. Denne har jeg ikke sett snurten til, så enten er den inkludert i frakt-prisen (som jo er relativt stiv) eller så kommer den ettersendt som regning, noe jeg ikke håper den gjør.

Når det gjelder betaling fikk jeg en spesialavtale med selgeren på eBay, mest fordi han ikke gadd å forklare meg hvordan man bruker BidPay, tror jeg. Han lot meg derfor bruke PayPal, og da trenger man bare en konto der, så betaler man med kredittkort gjennom PayPal.

Lenke til kommentar

Ja, må ha konto der i tillegg ja... Ellers må du betale med andre mye dyrere metoder.

Men først er det jo en ide å høre med selgeren du har funnet om han aksepterer PayPal fra internasjonale kunder, noe han jeg kjøpte fra egentlig ikke gjorde. Men dette ble da veldig OT :)

Edit: Link til DEH-P6700MP hos den villige selgeren jeg kjøpte hos :)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...