Gå til innhold

Får ikke GTA:SA til å starte

Toset

Anbefalte innlegg

Hei. En kamerat av meg har nettopp fått GTA:San-Andreas, og ville gjerne spille det på dataen sin. Han får installert spillet, og han har god nok maskin til å kunne takle spillet. Men, etter installasjonen, når man prøver å starte spillet, bare begynner dvd-en å spinne en liten stund, så skjer ingenting. ingen feilmelding, ingen noening, er som om man aldri har dobbelklikket ikonet.

Jeg har testet spillet på egen maskin, og det er ingenting i veien med DVD-en. Jeg testet også å legge inn en no-cd crack på hans maskin, for å teste om det var feil på hans DVD-rom eller noe slikt, men ingenting hjalp. Det jeg tror er at dette på en eller annen måte er et grafikk-kort problem. Han har et Radeon 9200 kort med 128 minne. Kortet er nytt og takler andre spill fint. Har satt alle grafikk-instillinger i windows på default, og fastwrite er av.

Noen som har noe tips her? Eventuelt ting jeg kan teste? har dessverre ikke et annet skjermkort tilgjengelig akkurat nå, men noen måte å teste om det definitivt er skjermkortet sin feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...