Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

google talk locked, her hvordan unlock det

Anbefalte innlegg

google talk locked ?

hvordan unlock man den? på siden som blir send til står det ikke noe. :( har sjekka alt. gmail funker helt fint

fant ut hvorfor: googel har installer script som sjekker password om det er bra nok : Password strength

kaller dem det.

for og kune unlook inn må du minst stå stong

Endret av ranvik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjetter meg til at han mener noe sånn som at: (fritt oversatt til godt norsk)

Hei!

Jeg får en feilmelding: "Google talk locked", og regner med det kommer av at google har noe de kaller "password strength". De har innstallert et script som tester passordet, og har man ikke et godt nok passord stenger de kontoen.

Hva kan jeg gjøre?

Svar:

Jeg foreslår at du prøver å skifte passordet til et google liker.

Lenke til kommentar
Lær deg norsk først.

Minner om retningslinjene her på forumet som sier:

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

Xirioth^ bes merke seg dette.

Siden problemet er løst stenges tråden.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...