quz0r Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hei, Jeg bygget meg pc for en tid tilbake, har et LianLi PC65BUSB kabinett og begynner å bli lei støyet fra vitene. Jeg har 6 vifter som kan styres, og vil kjøpe meg viftestyring. Men jeg finner ingen viftestyring med 6 kanaler, finnes det? Hvis det ikke finnes, kan jeg da koble 2 av viftene til viftestyringen gjennom denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI3PS Takker for svar... Edit! Feil i topic, det er 6 ikke 8 vifter :S Endret 30. august 2005 av quz0r Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 er ikke helt sikker men mener at det går sålenge de kobles inn på samme kurs. Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg bruker denne, som har 6 kanaler. Veldig fornøyd med den. La deg ikke skremme av at de to siste har "terminaler" som tilkobling, det er bare å kutte av den røde og den svarte/blå ledningen til vifta og sette de inn. Lenke til kommentar
MHG Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3SI]denne[/url] kan du bruke til 8 vifter. kobler 2 og 2 sammen og så i hver sin kontroll. funker fint Lenke til kommentar
craven Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bruker denne, som har 6 kanaler. Veldig fornøyd med den. La deg ikke skremme av at de to siste har "terminaler" som tilkobling, det er bare å kutte av den røde og den svarte/blå ledningen til vifta og sette de inn. Den der er og anbefale Modder du ledningene kan du kjøre 3 vifter på 1 kanal! det er fett Lenke til kommentar
craven Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg bruker denne, som har 6 kanaler. Veldig fornøyd med den. La deg ikke skremme av at de to siste har "terminaler" som tilkobling, det er bare å kutte av den røde og den svarte/blå ledningen til vifta og sette de inn. Den der er og anbefale! kjører den selv med 3 vifter på hver kanal det er fett 3x6=18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå