lokeland Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Fikk en liten idè.. Hva med å lage en liten case-mod messe? F.eks. leie en skole for 1 eller kanskje 2 dager å stille ut case-mods, ha konferanser og ha live-modding og eventuelt besøk av noen produsenter e.l.? Hadde vært litt tøft! Er det i det hele tatt noe interesse for det? I Oslo-området? Endret 30. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det hadde egentlig vært jæbli kult! Jeg skulle vertfall ha kommi! Men ossen har du tenkt det da? Med premier og produsenter o.l.? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Joa, men jeg tenkte å begynne litt smått... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg kunne stilt opp med floppy moden min deluxe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hehe, ja, f.eks.! Tror det finnes mange bidragsytere her på forumet.. Er Oslo en grei plassering da? Endret 30. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hehe, ja, f.eks.! Tror det finnes mange bidragsytere her på forumet..Er Oslo en grei plassering da? klart det hadde vært kjempekult! Men har du ikke planer og å arrangere LAN på en skole også, Film-Prosjektet ditt, Casemodsene dine. Hvordan får du alt til? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 FIlm-prosjektet ble lagt på is fordi flere trakk seg, case-modsene kommer så fort pengene kommer og dette er jo for pokke meg bare en IDÈ! En god en også synes jeg.. Apropos LANet så er det "i rute".. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvis det seriøst blir noe av, og i nærheten av Oslo området så kommer jeg mest sannsynlig. Kan også se om jeg kan lage noe annet man kan bruke gammelt, ødelagt hardware til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvis det blir no av kommer nok jeg en tur, bor riktignok litt langt unna (Øyer) men hva gjør man vel for en casemod-messe? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Med andre ord, det er interesse for det? Si ifra til meg om noen er interessert angående eventuell arrangering da. Behøver ikke begynne så stort! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan jo ta kontakt med noen store firmaer som lever av kabinetter ol. F.eks. Vendur har jo hjulpi mange her på forumet har jeg sett Men ellers tror jeg at nokså mange hadde kommet hvis det ble noe av. Hva med å annonsere på nettet hvis det blir noe av? Tipper at det øker litt, hvis du får litt hjelp av HW.no med reklame Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hadde det vært i Stord-Bergens området skulle jeg vurdert å komme en tur. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hadde det vært i Stord-Bergens området skulle jeg vurdert å komme en tur. Samme her, jeg kommer meg kanskje til østlandet for å gå på LAN, men en messe tror jeg ikke blir aktuelt Men det hadde vært kult, spess med live-modding (da av f.eks. Skrue, Caliber, Bizardo og andre fra forumet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå