torger74 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er det noen som vet hvordan man kan overføre lyd fra en bærbar/stasjonær til et stereoanlegg. Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 kjøp deg en mediastation. feks. dlink-320 Har denne selv og den fungerer utmerket til mitt bruk. vet ikke om det var noe sånnt du tenkte på, men... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 var det noe sånt som det her du tenkte på? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har litt samme problem nå. På min gamle bærbare kjøpte jeg ett sett på Elkjøp, med en S-video kabel & en slags lyd kabel (veit ikke hva den heter) som man plugget inn i "høretelefon" på bærbar så inn i receiveren min. Nå på min nye Acer Ferrari vil ikke den lydpluggen plugges ordentlig inn i "høretelefon"kontakten å jeg får bare lyd ut av en høyttaler... Noen som veit hva slags plugg jeg trenger nå? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 nå vil jeg ikke si at det er det samme problemet men uansett.. ut ifra det du sier så har du en sånn kabel (link til komplett.no btw) den kabelen heter 'minijack 3.5" til 2xphono' og etter sånn jeg forstår det så er den enten defekt eller i mono utgave. nå har jeg ikke prøvt en acer ferrari, men en hodetelefon-utgang er en hodetelefon-utgang, og jeg tviler meget sterkt på at acer bruker propietære læsninger som krever at du bruker deres egenproduserte hodetelefoner. så, det koster ikke mange kronene for en sånn kabel hos elkjøp/expert/lefdal eller hva du måtte ha av elektro-forretninger der du bor, så stikk innom dem og si til dem at du trenger en minijack til phono kabel og oppgi lengen du vil ha den i (normale lengder er 0.5M, 1.5M, 3M, 5M og 10M (enkelte plasser har også opp til 15M lengder)), den bør de forstå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå