CYBRIX Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Eg bur en liten halvtime fra 2 byer (Florø & Førde)der dei har ADSL, og må derfor klare meg med ISDN! Spørsmålet mitt er om det er mulig å dele kapasiteten av Internetten? F.eks sånn at FlashFXP'en går på MAX 4 kB/s og Web browseren tar resten? Eller at Web browseren har første prioritet sånn at om eg bruka den så tar den mesteparten av kapasiteten uten å bli forstyrra av ftp downloadinga? Is this possible =) ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 En del programmer har en funksjon som heter "Limit Bandwith" til nettopp dette... bare å lete litt rundt. Finnes helt sikkert! Prøvd å google? bfisk Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Du har jo mulighet til å begrense upload/download-hastigheten i FlashFXP da; Options | Preferences | Transfer | Obey download/upload speed x KB per second. Lenke til kommentar
CYBRIX Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 17:24, borre skrev:Du har jo mulighet til å begrense upload/download-hastigheten i FlashFXP da;Options | Preferences | Transfer | Obey download/upload speed x KB per second. aaah.. svinhefti! Funka på sekundet! Thnx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå