Sudoku Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Sluttet plutselig å lade. Batteriene er utladet og musa sin ladelampe lyser ikke når den settes i ladestasjon. Musa funker med vanlig batterier. Har renset "ladepinnene" og kontaktene uten hell. Har noen opplevd noe slikt før? Endret 30. august 2005 av Sudoku Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det samme skjer meg noen ganger, pleier som oftest å sitte i en 5minutters tid å ta den ut og inn av laderen før den i det hele tatt registrerer at musa står der, noen ganger kan den plutselig slutte og lade midt i også. Dette er kanskje vanlig med den musa? Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) da kjøper man en mx1000 da vettu da slipper man det er ikke sikker med mx700 har hørt el del dritt om de Endret 30. august 2005 av danni Lenke til kommentar
Sudoku Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Den har vært konge helt til nå...ca.18mnd. Er dette et hardwareproblem eller software? Sjøpesjøpesjøpe... synes jeg kjøper ting hele tiden jeg. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har du forsøkt med nye batterier ? Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) lol når han sier at DEN trengs å lades så er det jo ikke batterier i den det kan nok hende at kontakten er blitt litt slitt prøv å skru i fra hverandre og se på koblingene eller se på laderen Endret 30. august 2005 av danni Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 lol når han sier at DEN trengs å lades så er det jo ikke batterier i den det kan nok hende at kontakten er blitt litt slitt prøv å skru i fra hverandre og se på koblingene eller se på laderen hva )"&%& tror du han skal lade da?! Man lader batteriene, gjerne OPPLADBARE batterier. Lenke til kommentar
danni Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 mx700 er gjerne en oppladbar mus .... Lenke til kommentar
Slange2k Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Ga opp min MX700 en tid tilbake jeg og. Slutta å lade etter knappe 2-3 måneders bruk. Etter bytting skjedde samme ting etter omtrent samme tid, så jeg tok tilbake penga isteden og kjøpte meg en MX310. Har klart meg fint Endret 30. august 2005 av Slange2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå