Conicus Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg skal selge min stasjonære pc og kjøpe en god bærbar pc. Så jeg lurer på hvor mye jeg kan få for min stasjonære pc... Jeg har: Abit NF7-2 v2.0 Hovedkort Socket A sata Strømforsyning som jeg ikke vet hva er... (har 2 ledninger til HK!?!) Radeon 9800 pro PCI ata 133 IDE kort (for kjøp av flere HD-er) Bigwater vannkjøling (bare kjøling på CPU) AMD Althon XP 3200+ DVD rom DVD brenner Diskettstasjon Thermaltake TsunamiDream kabinett Hp pavilion m703 sjerm Hp høytalere som kan festes til sjermen Hp mus (kulemus) Hp tastatur Seagat B 200GB sata WD 80GB IDE + noen vifter (kabinett og cpu) og masse ledninger (strømsplitter, ide++). Programvaren til HK-et følgte ikke med i pakken, så d er en egen brent cd. Forslag?? Lenke til kommentar
Conicus Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Glømte ramen... Det er 2x 256... Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 rundt 3500-4000 kanskje? Lenke til kommentar
Conicus Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 så lite?? HAdde vertfall regnet med at d ble minumum 5000... Kabinettet er jo utrolig bra, cpu er ganske ny, alt fungerer bra. Kan spille alle de nye spillene f.eks BF2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå