eSik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Lunsj på trappa... Etterbehandlet i Photoshop, justert levels, kontrast og curves, og oppskarpet bildet noe. Liker farvene i bildet, med skulle gjerne hatt noe sterkere farger på vinduene i bakgrunnen, og skulle nok rettet opp vinkelen på trappetrinnene. Det ville kanskje også gjort seg og fjernet lyktestolpen og blurret bakgrunnen noe. Kommer til å ta en ny omgang med dette bildet i PS når jeg får tid. Bildet er forøvrig tatt med et 2mp Ixus kamera på full automatikk. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Flott bilde men komponeringen var litt ordinær. På en måte ikke noe spesielt med den. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Ser den. Noen gode tips til hvordan det kunne blitt gjort annerledes? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Eg ville sjå korleis crop-en blei. Men ikkje så fan av det, nei. Så endra eg litt på fargane, for å late testbiletet ha litt meir substans. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ville hatt personen på en av sidene jeg.. Bigk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fint bilde, men ting var litt ordinært på en måte. Som du sier, den lyktestolpen kan med fordel fjernes, selv om jeg ikke er så fan av slik manipulering av bilder. Heller ting man bør tenke på før man tar bildet. Kjente igjen skolen trodde jeg, og sjekket profilen din, og jaggu går du ikke på Skien VGS. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Likte idèen med å ha personen på en av sidene av bildet. Vet ikke om jeg likte cropen og endringen av fargene dine Velmont, syntes stemningen i bildet forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå