Nobrains Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette er sikkert fordi jeg har fulgt tweake guider og slått av services så jeg fortjener kanskje det Men når jeg prøver og disable nettverkstilkoblinger får jeg denne meldingen(se bilde) Noen som har noen tips til meg for og løse det ? Jeg får releasa og renew, men ikke disabla. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Prøv og steng av hamanci og den andre først.. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Jeg får ikke disabla noen av nettverkskoblingene, heller ikke hamachi. Jeg får samme meldig uansett hvilken jeg prøver og fikk ikke disabla før jeg installerte hamachi heller. Jeg tror det er en eller annen service jeg har disabla...men er ikke sikker. Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Virker sikkehetsmodus til dette??? Bare ett inspill, har ikke peiling på om det virker.... Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Muligens...jeg skal prøve, men jeg har behov og kunne disable i vanlig windows modus. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Nå har jeg fulgt denne listen og satt alle services til hva de normal skal være...det virker fortsatt ikke ingen som har en ide hva som er galt ? jeg blir helt gal av og ikke skjønne hvorfor dette skjer siden jeg ser på megselv som en nerd som ikke skal få slike problemer.! Endret 30. august 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bite i det sure eplet å formatere?? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 det er så sinnsykt nederlag og gjøre det Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 HEHE.... Å formatere er ikke noe nederlag... Hvis du klarer det uten å støte på problemer, så er du god til å holde systemet oppe.... Må du tilkalle experthjelp, så burde du sende pcen på service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå