Gå til innhold

Ukens tilbud på Verbatim 16x (netshop)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plextor PX-716A.

netshop%20verbatim%20PX716A.png

netshop%20verbatim%20PX716A%20quality.png

For høyt PIE nivå, en god del over maksimalt tillatt etter spesifikkasjonene (som er maks 280 som maksverdi). Ikke overraskende, da plextor PX716 er oppskrytt etter min mening og erfaring.... Har dog fått bedre resultater med plater fra andre produksjonsserier.

Lenke til kommentar

Så var det sistemann...

Lite-On SOHW-1693S.

netshop%20verbatim%201693s%2016x.png

netshop%20verbatim%201693s%2016x%20quality.png

Slett ikke ille med tanke på at dette er en Lite-On, Lite-On har kommet seg betraktelig i det siste på DVD-Brenner siden.

PS, denne Lite-On brenneren har samme brikkeset (mediatek) som samsung brenneren lenger oppe, så det er tydelig at Lite-On kan sine ting bedre enn Samsung i det minste...

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Totalvurdering: Det kommer mye ann på brenner, nå var dette partiet som jeg fikk spindelen fra dessverre ikke blant de aller beste (tror det er de dårligste Verbatim 16x DVD-R platene jeg har hatt faktisk).

Dessverre er heller ikke verbatim så stabile kvalitetsmessig som ønskelig, men fremdeles vil jeg nok sette de forran de fleste andre merker, med unntak av Taiyo yuden og Maxell vel. Kvalitetsscore? Tja, akkurat denne spindelen tror jeg ikke kvalifiserer til mer enn 75% av 100%

Lenke til kommentar

Jaja...Jeg ser at min gode gamle DW1620 klarer seg bra mot DW1640!

Den var noe raskere og fikk lavere PIF.

At PIE var noe høyt på DW1620 var ingen overraskelse.

Det får den alltid på DVD-R!

Når jeg ser det gode resultatet med Lite-On SOHW-1693S irriterer det meg at jeg ikke plukka opp Lite-On SOHW-1673 på Elkjøp til 295!

Syntes forresten jeg ser antydninger til snikreklame for it-akademiet på testen av Pioneer DVR110D (andre screenshot) :!:

Lenke til kommentar
Syntes forresten jeg ser antydninger til snikreklame for it-akademiet på testen av Pioneer DVR110D (andre screenshot) :!:

Dette skjer fordi jeg surfer på nettet mens jeg tester, og noen ganger henger det igjen ting på skjermbildet som også blir lagret på bildet når jeg lagrer det via CD/DVD-Speed...

Går ikke på IT Akademiet nei. Går faktisk på Universitetet i Stavanger, økonomi og administrasjon. ;)

Lenke til kommentar
Jaja...Jeg ser at min gode gamle DW1620 klarer seg bra mot DW1640!

Den var noe raskere og fikk lavere PIF.

At PIE var noe høyt på DW1620 var ingen overraskelse.

Det får den alltid på DVD-R!

Når jeg ser det gode resultatet med Lite-On SOHW-1693S irriterer det meg at jeg ikke plukka opp Lite-On SOHW-1673 på Elkjøp til 295!

Syntes forresten jeg ser antydninger til snikreklame for it-akademiet på testen av Pioneer DVR110D (andre screenshot)  :!:

Slik jeg gjorde :p

Okke som har jeg ikke brydd med å firmware oppgradere denne til ..93S da jeg tror det kun gir ekstra funksjonalitet og ikke bedre brennekvalitet. Det er vel tross alt noe mekansk forskjell på 1673 kontra 1693 som gjør 93 litt bedre eller er jeg på jordet....

Er ikke helt oppdatert på det siste fra "kodegutta".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...