Gå til innhold

MSN 7.5, nekter plent å logge inn!

Mala

Anbefalte innlegg

Ja topic sier det meste, den har vert slik i 2 dager no, er det server problemer eller? Tviler egntlig på det, siden feil meld kommer rett etter du trykker log på..

Har testa å reinstalla msn også, men nada forbedring

Forøvrig her er feilkoden ; 80048820

Noen som har hatt liknende irriterende feil? ''

Takker for mulige svar ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. Har aldri hatt noe problemer med det selv, har msn 7.5 på den maskina som jeg sitter med nå (ikke min) og der fungerer det strålende. Fungerte fint fra første stund. 7.0 versjonen ble avinstallert automatisk når 7.5 versjonen skulle installeres. Logga på brukeren og voila, alt funka :D. Sitter logga på med MSN 7.5 nå faktisk.

Lenke til kommentar

selv kommer jeg ikke til å gå tilbake til 7.0 versjonen på noen av maskinene mine. Kanskje jeg installerer den versjonen av 6.2 der man slipper den meldingen om at man må oppgradere. Ellers kan det hende at jeg ikke installerer MSN Messenger at all.

Lenke til kommentar
selv kommer jeg ikke til å gå tilbake til 7.0 versjonen på noen av maskinene mine. Kanskje jeg installerer den versjonen av 6.2 der man slipper den meldingen om at man må oppgradere. Ellers kan det hende at jeg ikke installerer MSN Messenger at all.

Hvis du ikke vet om du vil ha Messenger så er aMsn et veldig godt alternativ.

Der kan man bl.a. se hvem som har blocka deg og ikke,

og det verste er at den funker og :D

Men, selvom jeg har svart mye i denne tråden kan jeg love at jeg ikke er en Msn-Freak :innocent:

Har bare litt peil når det gjelder det, ettersom jeg tilbringte en god del av 6. Klasse på barneskolen der :p

Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet om du vil ha Messenger så er aMsn et veldig godt alternativ.

Der kan man bl.a. se hvem som har blocka deg og ikke,

og det verste er at den funker og :D

Men, selvom jeg har svart mye i denne tråden kan jeg love at jeg ikke er en Msn-Freak :innocent:

Har bare litt peil når det gjelder det, ettersom jeg tilbringte en god del av 6. Klasse på barneskolen der :p

Har vel ikkje en msn der en kan se på webcam uten at de andre vet hvem det er da? :whistle:

Men fra spøk til skjegg; melder ihvertfall fra eg her inne om evt. svar fra msn gjengen! Nå skal eg handle blandevann og andre rekvisita på rema :innocent:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Du burde kanskje se om noe av dette kan hjelpe. !

Causes

The system clock may be set incorrectly.

The Dynamic Link Library (DLL) softpub.dll, may not be registered on the system.

Internet Explorer may be using an invalid proxy server.

Resolutions

Double click on the clock in the taskbar and make sure the system clock is set correctly.

Register softpub.dll using the regsvr32.exe tool.

Click Start, and then click Run.

In the Open box, type regsvr32 softpub.dll and then click OK.

Restart MSN Messenger

:hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har fiksa det nå, sendte mail til msn folka.

Og fikk en liste med mulige årsaker for feilmeldingen og

problemer meg innlogging.

Problemet mitt var at jeg hadde stilt datoen tilbake for å lure et programm

( sånn trail verson greie) HAHA :p

Funker fint nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...