kesse Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette er min bærbare student PC jeg har tenkt til å oppgradere med en større minnebrikke. men jeg lurer på hvor mange slots det er til ram brikker? takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du spør oss om å svare på hvor mange ram-slots det er i din Bærbar? Sjekke selv kanskje? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Du spør oss om å svare på hvor mange ram-slots det er i din Bærbar? Sjekke selv kanskje? Du trenger ikke være frekk, da kan du heller la være å svare... DET ER 2 STK SLOTS I DIN PC TRÅDSTARTER Endret 30. august 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
kesse Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 skjønner ikke vitsen med å svare hvis du ikke har noe bedre enn det der å komme med. bruk tiden din på noe annet i stedet. Hvis jeg hadde visst hvordan eller hvor jeg sjekket dette så hadde jeg jo gjort det... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Du spør oss om å svare på hvor mange ram-slots det er i din Bærbar? Sjekke selv kanskje? Du trenger ikke være frekk, da kan du heller la være å svare... DET ER 2 STK MINNEBRIKKER I DIN PC TRÅDSTARTER Tusen takk for svar og hjelpen!! Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dersom maskinen ikke er oppgradert etter at den forlot fabrikken har du antakelig en ledig slot (og en som er i bruk med 256 MB ram). I flg. Elkjøp kan maskinen ha maks 1024 MB RAM. Nå vet ikke jeg om Toshiba PCer er like "teite" som enkelte Dell-modeller, der bare slot nr. 2 er tilgjengelig via dekselet på undersiden. Det kan jo være lurt å åpne å sjekke. Du må jo før eller siden åpne hvis du skal sette inn mer minne uansett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Det er to ram slots på din bærbare pc... det pleier ikke være fler enn det... Endret 11. september 2005 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå