Elgvenn2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vurderer å gå over til VoIP hos foreldrene mine, da disse ringer forholdsvis lite, og fastavgiften gjerne er mange ganger summen det ringes for. ISP = CanalDigital Router = 3com trådløs sak, den de har på komplett.. Krav: Fastprisen bør være lav, gjerne 0 Ringeprisene bør være konkuransekraftige BBT-Adapteret bør være stabilt, så mine teknisk ukynnige foreldre ikke trenger å restarte dette i hytt og gevær Det må fungere sømløst med den routeren der. Den støtter UPnP, men det er jo ikke noe stort problem å åpne portene heller.. Så, er det noen som har noen forslag? Har tittet litt på www.ip24.no , kunne gjerne tenkt meg noen tilbakemeldinger fra noen som har denne som levrandør, gjerne med tanke på de punktene over her, samt hvordan kundeserviceen er hvis man skulle trenge å ringe dit. Lenke til kommentar
arntsen6 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hadde jeg vært deg hadde jeg gått inn på www.justip.no her kan du få skikkelige saker. jeg bruker de og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Så vidt vært inne å kikka på de før. Ser forsåvidt greie nok ut de! Legger den på husken så lenge, takk arntsen6. Lenke til kommentar
kongking Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hadde jeg vært deg hadde jeg gått inn på www.justip.no her kan du få skikkelige saker. jeg bruker de og er veldig fornøyd. Tipper denne arntsen06 ikke er langt unna Cato Arntsen som jobber i justip :-))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå