howzer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg tenke på når man skal åpne et bokmerke så må man først trykke ny tab, deretter trykke p bokmerke. I firefox trenger man ikke trykke nye tab, men bare klikke med midttasten på bokmerket så åpner det seg automatisk i en ny tab som ligger bak den siden man holder på med. Det samme gjelder startsiden sin. I Opera må man trykke ny tab og så på startsideikonet. I FF klikker man bare rett på startsideikonet med midttasten. (mindre sikte-peke-klikke = mer effektivt) Hold inne Ctrl+Shift når du klikker, eller gå til Tools > Preferences > Advanced > Browsing og skru av "reuse existing page". Men når man vil skumlese disse sakene en etter en og lukke de så må man i Opera altså trykke Ctrl-W, så sikte og klikke på en av de andre tabene. osv. sikte og kikke for hver gang. Eller du kan holde inne 2-tasten og bare gå til den sist åpnede sida, og så midt-klikker du bare på tabben, eller hvis du skrur av "Show close button on each tab" i Tools > Preferences > General, så har du det krysset oppe i hjørnet. Det første er en slags workaround, men det får holde til Opera fikser tab-lukkingen Endret 5. september 2005 av howzer Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det mulig å endre slik at når jeg laster ned en fil at Transfer vinduet ikke kommer fram etter at jeg har valgt hvor jeg skal laste filen ned til. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 I transfers; view -> never show transfers when starting download Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 I transfers; view -> never show transfers when starting download Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå