kilogram Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Få gratisversjon av Opera I forbindelse med Operas 10-årsdag deler selskapet ut en gratis fullversjon av nettleseren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
howzer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Var dette den store overraskelsen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 http://my.opera.com/community/party/ Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette var jo alright. Er det noen som har fått sin versjon enda? Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hva skal jeg skrive i e-posten da? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hva skal jeg skrive i e-posten da? Skrev en gratulerer-med-dagen-melding jeg. Men er helt sikkert ikke nødvendig å skrive noe. Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Som Gimper sier, sikkert ikke nødvendig å skrive noe. Er nok ikke manuelt behandlet Ser ut til at forumet til opera sliter, så jeg venter i spenning.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er berre å gå hit, ikkje vits å sende e-post: http://my.opera.com/community/party/reg.dml Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå fikk jeg faktisk kode, og den fungerte. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Fikk kode på 1 sekunder ca:P Gratis Opera til Linux nice.. Gratulerer med dagen opera! (selv om jeg bruker mest firefox ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kan man spare koden til senere, eller må den brukes i dag? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kan man spare koden til senere, eller må den brukes i dag? ja det lurer jeg på også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette var mildt sagt glimrende av Opera Slipper eg å søke på google etter ¤%&(#( Nei men, stå på Opera! * vil ha min versjon nu* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kan man spare koden til senere, eller må den brukes i dag? ja det lurer jeg på også Tror nok den kan brukes tilfremtidige updates og re-install, alt annet ville bare vert tull Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Grattis Opera med 10 år, grattis meg med Opera uten reklame-linje Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Grattis Opera Flott produkt, selv om jeg nok foretrekker firefox, da denne er fri, samt at den fikser filtilordninger under Linux. Forøvrig hadde de stor fest på Strand Resturant forrige lørdag BTW: Er det noen som har fått Opera Mini til å funke? Har Telenor Djuce... Kan du i såfall sende meg en PM? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Synes noen nevnte et sted i forumet at Opera driver å ser på hva du surfer på. Stemmer dette, eller var det kun en falsk anklage om produktet til Opera? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kan man spare koden til senere, eller må den brukes i dag? ja det lurer jeg på også Tror nok den kan brukes tilfremtidige updates og re-install, alt annet ville bare vert tull Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Fekk ein melding på MSN frå ein som ikkje bruker Opera: "Do you want a free Opera license?". Yes please Endret 30. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Får håpe at denne koden er gyldig til seinare bruk. Uansett så er dette eit flott tiltak frå Opera, og ikkje minst god reklame. Rekner med at dei kjem til å få ein del fleire brukarar på grunn av dette stuntet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå