perkh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Her er mitt forslag, og håper på kommentarer: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=8444 Vil ha en stabil PC med kraft og som er så stille som mulig. Har satset på vifteløse løsninger, og tror ikke skjermkort er så viktig for meg. Spiller ikke, men har mange programmer oppe og går samtidig, og driver med bilder. Da kan det være greit å ha ihvertfall litt futt. Personlig ser jeg det som bortkastet å satse på "top-of-the-line"-løsninger, selv på en ny PC. Da satser jeg heller billigere, og kjøper ny PC oftere. Som dere ser så ligger jeg nå på ca. ni tusen på billigste. Kan jeg spare noe på RAM? RAM har jeg ingen formeninger om av merke og utgave. Har bare satt noe her. Tar gjerne imot innspill, ønsker nemlig ikke å betale for dyr RAM hvis den er overkill i forhold til resten av oppsettet. Finnes det litt rimeligere enn det jeg har satt opp, og som vil være mer tilpasset resten? Joda, jeg vet om AMD En ting til: jeg vil få en nettbutikk til å bygge denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå