Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

min pc er død TRENGER HJELP !

Anbefalte innlegg

min pc srarter opp i bios men når den kommer seg inn på windows blir det bare en svart sjerm og el blinkende _ i venstre opre hjørne er det hdden som har fått oppstarts virus ? eller hva er feil har kobla fra og på som en gærning og er ganske lei :dontgetit:

Endret av danni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tok strømfors av for å sette på kabelstrømper men pcen starter jo :S flytta litt på rambrikkene for at jeg kunne fått slått pcen på i det hele tatt så jeg juksa meg en start up men hadde ett trådløst nettkort på den med det tok jeg ut kan feilen lige der ?

Lenke til kommentar

prøv å kjøre gjennom systemgjenopretting. Trykk F8 ved oppstart, velg "start datamaskin med sist fungerende instillinger"

Last ned ultimatebootcd, for så å kjør en minnetest.

www.ultimatebootcd.com

EDIT: Rediger emnefeltet! Les reglene så finner du ut hvorfor!

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

jeg klarer og kjøre windows cden men etter at jeg skal installere 3parts blir det bare en svart sjerm med en blinkende _ i overste venstre hjørne. og jeg kommer ikke inn på noen av safemod. sist fungerende instillinger. eller de andre 3 da komemr den samme blinkende sorte sjermen.

EDIT:den er grei navitas

Endret av danni
Lenke til kommentar

her er opsettet mitt :

amd athlon 64 300+ 1,8ghz

msi k8n 2 pro eller noe

4 x hp 256 400mhz ram

samsung 160 gig hd

geforce fx 5500 128mb

qtec 350 watt strømfors.

og vannkjøling

wtf sjedde der a ?

Endret av danni
Lenke til kommentar
qtec 350 watt strømfors

Qtec er ille. Det kan være denne som er problemet. Hvis ikke så kommer den sannsynligvis til å bli et problem etter hvert. Dette merket er som regel veldig ustabilt, og kan gjøre at levetiden på de andre komponentene i pcen din blir mye kortere enn den kunne ha vært med en orntlig strømforsyning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...