Jan Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Kvinne på 220 cm. Det hadde vært vanvittig kult. Jeg mener hvor mange kan si at de har datet en slik kvinne. haha, poeng. Det hadde vært litt kult med en dverg og. Apropos dverger, står kjønnsorganene i stil med resten av kroppen? syyke person Ja. Husker jeg fant et klipp på maskina. En dverg dreiv å prøvde seg på en prostituert. Gikk heller dårlig. Endret 3. september 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ja. Husker jeg fant et klipp på maskina. En dverg dreiv å prøvde seg på en prostituert. Gikk heller dårlig. Mmh.. liten snutt som tilfeldigvis bare lå på PCen av seg selv Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ja. Husker jeg fant et klipp på maskina. En dverg dreiv å prøvde seg på en prostituert. Gikk heller dårlig. Mmh.. liten snutt som tilfeldigvis bare lå på PCen av seg selv Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Mesomorph . What he said Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Foretrekker ecto-mesomorph. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Liker litt "små" jenter. Lave, små og uskyldige ^^. Søtt annsikt og fast rumpe. Og puppene må være en god håndfull. Slike jeg kan utøve mine syke seksuelle fantasier på. ehehee. Og nei, jeg snakker ikke om barn. Men om jenter på min egen alder som oppfyller kriteriene(?). /nod Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Apropos dverger, står kjønnsorganene i stil med resten av kroppen? Det du vil fram til, er at dverger har liten pikk? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Apropos dverger, står kjønnsorganene i stil med resten av kroppen? Det du vil fram til, er at dverger har liten pikk? Nei, ikke "at", men "om"! Ikke et utsagn, men et spørsmål... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jenter med former for teh win Signed! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Samme som min egen;) er vel optimalt. Lettere ä treffe da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå