TLZ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Egentlig meningsløst å diskutere det da det er svært subjektivt... Det hadde vel vært rimelig meningsløst å diskutere noe hvis det var et entydig svar Edit: Leif Sant, men det blir liksom ord mot ord... (vanskelig å argumentere logisk for skjønnhet) forøvrig så tenkte jeg på mini-diskusjonen om dama på bildet... Endret 31. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Anorektiske jenter er faktisk ganske så deilige. Ingenting er som skrapelyder under samleie. Ja. Liker å rive de i biter jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 g jenter som har bittelitt definerte muskler er også helt okei inv_biggrin.giftenker ikke groteske bodybuilder typer, men mer...atletiske, trente og deilige tongue.gif og der hadde du ett perfekt eksempel på det TFT ;D Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Det er betre med litt for mykje fett enn litt for lite. Endret 31. august 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tiiiiiiiiiits... Kan godt være litt smultete... Men det som teller aller mest er jo humor og glimt i øyet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tynn, med former, og ikkje høgare enn 170 cm. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tynn, med former, og ikkje høgare enn 170 cm. ikke høyere enn 175-180 ville jeg sagt Lenke til kommentar
r Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har en ting for litt lavere gutter, sånn ca. 175 og under, bare de ikke lavere enn meg (165 cm). Kjenner få andre som har slike preferanser, med mindre de er lave jenter selv... Muskler driter jeg egentlig i. Ok med litt, men ikke for mye. Heller for lite (tynn) enn for mye, for å si det sånn. Og stritt, mørkt hår er en bra ting! Ellers legger jeg mye vekt på et stort og heftig lem. (Høhø, just kidding ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ellers legger jeg mye vekt på et stort og heftig lem. (Høhø, just kidding ) Sånn? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Brunette Ellers, så liker jeg ikke at dem er høyere en meg, jeg er vel rundt 182 elns. Flere på skola som jeg GODT kunne tenkt meg. VGS Edit: Digger slikt hår: <3<3 Endret 2. september 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Så lenge de trener passe aktivt og proposjonene ikke er ekstreme så er jeg fornøyd. Med andre ord, noen som passer til min livstil. Men det er hjernen som tenker på utseenet ikke hjerte. edit: og som alle burde vite så er det hjerte som bestemmer. Endret 2. september 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kvinne på 220 cm. Det hadde vært vanvittig kult. Jeg mener hvor mange kan si at de har datet en slik kvinne. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så lenge de trener passe aktivt og proposjonene ikke er ekstreme så er jeg fornøyd. Med andre ord, noen som passer til min livstil.Men det er hjernen som tenker på utseenet ikke hjerte. edit: og som alle burde vite så er det hjerte som bestemmer. Når det gjelder oss menn så har vi to hoder, hvorav det ene har mye å si selv om det ikke har noen hjerne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kvinne på 220 cm. Det hadde vært vanvittig kult. Jeg mener hvor mange kan si at de har datet en slik kvinne. haha, poeng. Det hadde vært litt kult med en dverg og. Apropos dverger, står kjønnsorganene i stil med resten av kroppen? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kvinne på 220 cm. Det hadde vært vanvittig kult. Jeg mener hvor mange kan si at de har datet en slik kvinne. haha, poeng. Det hadde vært litt kult med en dverg og. Apropos dverger, står kjønnsorganene i stil med resten av kroppen? syyke person Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 nysgjerrig person..ikke nødvendivis syk når han nevner det, så begynner jeg også å lure (ok, kanskje jeg bare er litt syk også da?) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 The pituitary dwarf almost never attains adult proportions Ahh, så de er altså proposjonale med størrelsen. Hmmm, nå fikk jeg plutselig grisete tanker angående kvinnelige dverger. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå