Stian_S Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Litt usikker på om det er rette plassen, men hvis ikke så antar jeg at moderator gir beskjed Jeg ønsker kontakt med en eller flere webutivklere som ønsker å ta på seg mindre weboppdrag mot betaling. Krav: Svært gode kunnskaper på .ASP (classic), og Javascript. Gode kunnskaper på bruk av MS SQL. Stian S. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hey. Kunne du si litt mer om hva dette går ut på? Kan være interesert.. Lenke til kommentar
Stian_S Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Det vil være alt fra mindre til større oppdrag. I første omgang er det mindre tjenester som jeg skal ha utviklet. Det vil være brukerregistrering, utsendelse av sms/mms, interne meldinger osv. Send meg gjerne informasjon om hva du har jobbet med tidligere. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Forumet er fortsatt ingen markedsplass, og tråden rapporteres. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Beklager, men som nevnte over er dette i strid med retningslinjene her på forumet. #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Denne tråden stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg