MyBigMouth Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ich wunsche etwas kaputtmachen, kann ich deine nase borgen? Jeg vil ødelegge noe, kan jeg låne nesa di? Deine mutter war ein hamster und deine vati roch nach holunderberen..... Sier seg egentlig selv Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 vet ikke om det er riktig stavet, men såvidt jeg vet er Donnewetter en aldri så liten kraftsalve på tysk.. det betyr så mye som tordenvær direkte oversatt og brukes i tyskland som ordet HELVETE! hehe Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 hvis dere kunne sagt hva det betyr hadde det vært veldig greit Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hvis dere kunne sagt hva det betyr hadde det vært veldig greit Henvisning til meg? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hvis dere kunne sagt hva det betyr hadde det vært veldig greit Henvisning til meg? nei, gennerelt Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Geh und stürz dich von einer Klippe Go jump of a cliff .................................................. Ehrlich Herr Politzist, sein Gesicht war svhon vorher so. Honetsly officer, his face was like that when i met him .................................................. Wo ich herkomme ist inzucht Verboten Where I come from incest is not encouraged .................................................. Wichser Wanker .................................................. Verpiss dich Fuck off .................................................. schwuchtel Fagott .................................................. Kacke Bullshit .................................................. Halts maul Shut up .................................................. For du som lurer; nei det er ikke kopiert fra nettet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 For du som lurer; nei det er ikke kopiert fra nettet Men det er dette: Blödes Arschloch - stupid asshole Dummes Huhn - stupid chicken Scheisse - shit Fotze - cunt Blöde Fotze - Stupid cunt Schwuchtl - faggot (noun) Lesbe - Lesbian (noun) Mutterficker - motherfucker (literal) Hurensohn - sonuvabitch Hure - whore Depp - idiot Drecksau - dirty pig Arschgesicht - "Assface" (Butthead) Fick dich! - fuck you Fick mich - fuck me (dummer) Schweinhund - (dumb) pigdog (archaic) Schlampe - tramp or slut das geht dich einen feuchten Scheissdreck an - none of your fucking business du verdammter Arschficker - you damn assfucker himmeldonnerwetter - no translation (Lit. heaven thunder weather) Leck mich am Arsch - lick my ass mach es dir selber - go fuck yourself scheisskopf - shithead (literal) schnoodle noodle - dick snot Dummkopf -(lit. stupid head) Verpiss Dich - Piss off Wichser - wanker Arschgeige - (lit.) arse violin, arse fiddle Hosenscheisser - coward ((small)trouser shitter) Schweinebacke - double crossing so and so Dumpfbacke - idiot (mainly for female) Arschkriecher - person who kisses bosses arse Schwanz - dick Affenschwanz - ape-dick Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 takker og bukker Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Was los was santebitte, eine kleine bondefitte! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ich habe eine Uzi in meinem Hosen Jeg har en Uzi (maskingevær) i buksa mi. Schnabelkese: Noe som oppstår mellom forhund og penishode på mannlig kjønnsorgan. (Aka. Kukkost) Panzerwagen: Sleng for mannlig kjønnsorgan. Vet ikke om det var dette du var ute etter, men (Er ikke noe god i tysk, dette er omtrent det jeg husker :!: ) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du bist ein teufel! Du er en jævel! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Pappa har en hel bok med tyske banneord Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kan ingen gromme ord på tysk, men fattern har en morsom historie. Han hadde ikke øvd på tysk-leksa og læreren spurte han om en følgende setning: "So sprach die alter greis." (Så snakket den gamle mannen.) Og han svarte logisk nok: "Så sprakk den gamle grisen." :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Fint at alle her sier hva det betyr da.. For oss som ikke kan flytende tysk lissom Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 tysk offiser under 1.verdenskrig: US Marines ist Teufelhunde (eller noe sånt, har ikke Tysktimer ennå) Sier seg selv... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kanskje kjekt å si hva de betyr? Dein verdammtes archflicker = Din fordømte rævpular, direkte oversatt. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kanskje kjekt å si hva de betyr? Dein verdammtes archflicker = Din fordømte rævpular, direkte oversatt. :!: den var hysterisk Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hehe kunne ikke ha gjort den litt større vel....måtte lagre den, og zoome inn noe helt sinnykt med Paint før jeg skjønte noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå