gamerman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hei Jeg skulle kjøre en fil som jeg trodde var til et spill når dette skjedde : Jeg dobbel klikket på den , det kom opp noe også lukket det seg. Jeg ble mistenktsom så jeg prøvde ctrl + alt + del , men den kom bare opp i 0,3 sec også lukket den seg. I et program som heter DU Super Control så kan du kontrollere hvor mye kbytes du skal sende inn og ut men her fant jeg et nytt program som aldri har vært der før : Kernel32 Executable and Server DLL (Export Version) [ Inactive ] (inactive sier det om den ikke sender eller motar noe fra nettet. Hver gang jeg rebooter / slår av data så må kernel32.EXE end sier windows xp pro til meg. Jeg kan heller ikke bruke Regedit Dere som er virus kyndig eller vil finne ut hva slags fil dette er og kanskje hjelpe meg så er jeg vilig til å sende dere linken som en PM . Men for guds skyld IKKE dobbel klikk på den. Hjelp meg Takker for svar på forhånd , hjelp meg Endret 30. august 2005 av gamerman Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Uansett hvor mye du vil ha oss til å analysere for deg: IKKE post en klikkbar link til skadelig kode. Jeg så meg nødt til å videreformidle til moderator - i tilfelle du selv f eks ikke rekker å rette posten din med en gang. Kjør en Housecall virusscan (sig). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Det er fryktelig dumt å linke til skadelige materiale som dette på et åpent forum. Selv om du sier "Ikke dobbeltklikk" lenger nede kan du ikke regne med at alle får med seg det før det er for sent. Og da gjør du deg skyldig i å spre viruset (eller hva det nå var) videre. Jeg fjernet defor linken. Du får finne en annen og bedre måte å finne ut av dette på. Geir Endret 30. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kjør en Housecall virusscan (sig). Bump? Har du scannet nå? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hei Ja jeg har scannet men den finner ingen ting , har det noen gang i windows historie at , ctrl + alt + del , regedit , høyreklikk på filer Start>All Programs ikke fungere pga en fil ble åpnet fordi den kanskje ikke skulle det ? Jeg har prøvd å disable mange programmer ved oppstart men det hjelper ikke . Hver gang jeg ctrl + alt + del , regedit , høyreklikk på filer Start>All Programs så kommer vinduet opp i kanskje 0.4 sec også lukker det seg . Jeg har ikke en anelse om hva dette er Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Prøv å starte i sikkermodus (trykk F8 ved oppstart). Der kan du prøve msconfig. Ev. kan du se i registeret hva som starter ved oppstart. Start | Kjør | regedit [enter] Se under HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run (Se også samme sted under HKEY_Current_User) Lykke til! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Fikk hjelp her : http://help.lockergnome.com/index.php?show...11entry290011 Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå