El Viking Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takk for bra forslag! Process Explorer var et knall program. Selv om jeg ikke helt vet om det har løst problemet mitt. Jeg vil helst unngå å disable altfor mye, for det skal jo funke alt sammen. Det gjorde det i den forrige maskinen. Det kunne vært greit i en feilsøkingsprosedyre, men å ha dem disablet hele tiden er ingen god løsning. Interrupts brukte ikke så mye ressurser, men noe som heter DPC tok opp nesten all prosessorkraft til tider. Bilde1 Bilde2 Hvis dere ser en peak midt på i CPU-grafen på første bilde, så er det der jeg starter DC++. Jeg kan være enig i at det kan være dummt å disable alt for mye. På den annen side, bruker du noen gang serieporten, eller fire wire eller intern lyd.... Hvis ja, la den/de du bruker i blant normalt stå på. Resten er det bare en fordel å slippe. Nå i testformål burde det ikke være noe problem å teste mest mulig. Har du sjekket at du har de siste sata driverene og siste bios. Sjekk på forum på nforce headquarter f.eks etter tilsvarende problemer. Bra poeng. Kanskje allikevel skal skru av noen ting. Bruker aldri serieporten. Men firewire bruker jeg mye. Men da bruker jeg fw på lydkortet og ikke på hovedkortet. Den finner jeg forresten ingenting på i BIOS. Maskinen er flunka ny og Windows er akkurat installert, slik at det er stort sett de nyeste driverne. Regner også med at BIOS er relativt ny da. Ok, takk. Har et par ting å prøve nå. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Fant ut (tror jeg). Var en dårlig installasjon av protowall. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det er vel ikke filene som hashes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå