Defo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 10/48/3 Der har du vel den mest utbredte versjonen. 9016154[/snapback] Fixed Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har nylig byttet fra full frost til denne Arcane/Fire-builden. Slow er herrrrrrlig. 41/17/3 Lenke til kommentar
railcat Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bare lurer på hvordan dere med 10/48/3 builden spiller under en mob encounter? Siden dere har imp scorch, bruker dere da 5 scorch før dere starter firebolt spamming samt refreshing av scorch underveis? Refresher man alle 5 hvis man hiver inn en ny scorch før 30 sekunder har gått siden siste eller regnes det fra første scorch? Og til MysticoN som quotet meg; "Mener fortsatt at dette buildet står sterkt, har ikke sammenlignet 10/48/3 buildet dps vis, men kan ikke skjønne at det kan gjøre SÅ mye mer skade..." Jeg har et fire build jeg å så jeg vet at det gjør mer skade enn frost, men jeg kjører et arcane/fire build; Klikk her Så det jeg tenkte på var bare hvor mye mer skade 10/48/3 buildet gjør... Scorchen har jo en del høyere dps enn fireballen, sett med mitt build, men kanskje det er forskjell nå man går dypere i fire treet... Det jeg liker med buildet er det store mana poolet og den høye +spell dmg på tross av at gearet ikke er så bra... Skal få testet ut både dette buildet samt 10/48/3 buildet når jeg kommer hjem fra sjøen... Jeg har en liten teori om at dette buildet kan gjøre mer skade når man ikke har så mye +spell dmg fra gear, men en del intellect... og at da dette endrer seg nå man stagnerer litt i mengde intellect, men øker i spelldmg.... Lenke til kommentar
railcat Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fra det ene til det andre, noen som har The Lightning Capacitor ? Syns denne ser litt artig ut:) Må jo passe utmerket for mages... Den ville jo procce ganske så ofte... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tja, om den ikke har en hidde cooldown så.. Om den har det vil jeg si den suger Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fra det ene til det andre, noen som har The Lightning Capacitor ? Syns denne ser litt artig ut:) Må jo passe utmerket for mages... Den ville jo procce ganske så ofte... 9018189[/snapback] Den er syk. Men ville passa til en evt. elemental shaman siden de får minst 1.5 ganger så mye DPS ut av den som en mage som spammer Fireballs. Det er ingen hidden cooldown, den utgjør mellom 7% og 14% av dps'en din. (Avhenging av casting time, 3sec cast får gjerne en 7-8%, 2sec en 11-12% og 1.5sec 13-14%) Dette er ikke nøyaktige tall, men det er vel beste caster trinketen i spillet atm. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 10/48/3 Der har du vel den mest utbredte versjonen. 9016154[/snapback] Fixed 9016418[/snapback] Fixed Pyroblast og Blast Wave er ubrukelig i raiding. 3/3 Imp. Fire Blast gir litt mer burst damage. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nettopp starta en Mage, hvor bør eg starte og hive inn talent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Les de første 99 sidene så spør du en gang til. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er akkurat det eg ikke gidder. Lenke til kommentar
railcat Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bare for å legge litt til ved på bålet angående lvl 70 raiding specc så legger jeg ut en link til et digram som noen kloke hoder har laget... Dette tar for seg hvilket specc man bør velge, med utgangspunkt i critical strike rating og + spell dmg... Syns dette diagrammet virker veldig gjennomtenkt... - Diagrammet - Utregningen for å få til diagrammet... Lenke til kommentar
Jazz123 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Begynte litt med Arena i dag, Sikkert 50% av tapene skyldtes nok av at den Fordømte pet baren kommer ut sånn ca 10% av gangene jeg summoner den Det ødelegger så sinnsykt mye for meg og han jeg spiller med. Noen som vet hva som kan hjelpe. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da jeg spilte frost mage hadde jeg aldri pet trøbbel. Kun brukt bartender 3 hele tiden. Var en stund jeg ikke brukte addons pga patch, og da hadde jeg masse bugs. Men som sakt etter Bartender 3 ble tatt i bruk har jeg aldri hatt en bug. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har slått av pet baren siden jeg alldrig bruker den. Bruk ctrl+1 for og få den til og angripe og lag en macro som denne /cast [nopet] Summon Water Elemental /stopmacro [nopet] /click PetActionButton5 Da caster den pet på trykk en og på trykk to får du opp FNen til pet. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Begynte litt med Arena i dag, Sikkert 50% av tapene skyldtes nok av at den Fordømte pet baren kommer ut sånn ca 10% av gangene jeg summoner den Det ødelegger så sinnsykt mye for meg og han jeg spiller med. Noen som vet hva som kan hjelpe. Takker for alle svar 9025238[/snapback] Trenger da ikke pet bar.. Hvis du skal begynne litt ordentlig med arena så keybind og lag macroer slik som GtReBra har beskrevet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg mappet CTRL+w til pet attack og ctrl+r til ice elemental sin FN. Trenger ikke knappene. Pet-knappene heter Special Action 1-9 Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Tenkte jeg skulle gå raid spec med magen min snart (10/48/3). Gjør builden litt mer PvP å makser Imp Fire Blast. Men skal jeg droppe Playing with Fire? Skal gå arena med denne builden også tenkte jeg (ikke faen om jeg respeccer OG bytter tailoring for et par timer med arena) Endret 11. juli 2007 av frisyre Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tenkte jeg skulle gå raid spec med magen min snart (10/48/3).Gjør builden litt mer PvP å makser Imp Fire Blast. Men skal jeg droppe Playing with Fire? Skal gå arena med denne builden også tenkte jeg (ikke faen om jeg respeccer OG bytter tailoring for et par timer med arena) 9049072[/snapback] får å være helt ærlig så funker ikke arena så veldig bra uten IB. Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hei. noeon som vet om et bra elemental build for arena med størst vekt på 5v5. Jeg vil ha et elemental build pga at jeg kan fortsette å dpse med Scorch når jeg blir Counterspellet på mine frostspells. I mitt nåværende 5v5 er det 2 warriors(MS) som ofteste og en disc priest+ randoms. I mitt 2v2 går jeg med en rogue og en feral druid. Et spørsmål tilslutt: påvirker fire tallentet burning soul sin anti disturb effect frost og arcane spells? ? Vet at det er en del skrivefeil her:P Endret 12. juli 2007 av Stallo Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei.noeon som vet om et bra elemental build for arena med størst vekt på 5v5. Jeg vil ha et elemental build pga at jeg kan fortsette å dpse med Scorch når jeg blir Counterspellet på mine frostspells. I mitt nåværende 5v5 er det 2 warriors(MS) som ofteste og en disc priest+ randoms. I mitt 2v2 går jeg med en rogue og en feral druid. Et spørsmål tilslutt: påvirker fire tallentet burning soul sin anti disturb effect frost og arcane spells? ? Vet at det er en del skrivefeil her:P 9059973[/snapback] Arena Frost - 33/0/28 link This build is currently a very popular build among high rating mages. This build has maximum controlled burst damage with Shatter, Ice Shards, Spell Power and Arcane Power. Ice Block is included and is considered by many mages in arena as required. Forskjellige mage builds her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå