Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Hva slags talentbuild bør jeg gå for i pvp? Kom gjerne med en fin talentbuild-link. :)

Takk

EDIT: Fant en bra build på Wowhead.

8975595[/snapback]

Lurer på hvilken du fant. 0/40/21 er übert iallefall.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært flott om de forskjellige buildene kunne blitt lagt til i førstepost, med link til hvordan talentpoengene er fordelt. Det gjør det mye ryddigere og folk slipper å lese igjennom hele tråden for å se de forskjellige buildene.

8985685[/snapback]

Står mye fint på mage-forumet til Blizzard.

Lenke til kommentar
Hadde vært flott om de forskjellige buildene kunne blitt lagt til i førstepost, med link til hvordan talentpoengene er fordelt. Det gjør det mye ryddigere og folk slipper å lese igjennom hele tråden for å se de forskjellige buildene.

8985685[/snapback]

8988880[/snapback]

Ja, vi kan jo like godt legge ned denne tråden da, siden alt det fine står på Blizzard sitt forum?

Lenke til kommentar

8985685[/snapback]

8988880[/snapback]

Ja, vi kan jo like godt legge ned denne tråden da, siden alt det fine står på Blizzard sitt forum?

8991781[/snapback]

Poenget var at det ikke er nødvendig å finne opp hjulet på nytt.

Lenke til kommentar
Tingen er at for hver informative post på blizzforumet ligger det ni "OMG MY CLASS SUX IM REROLLING WARLOCK".

8995346[/snapback]

Hva har vel det å si? De som gidder å ta initiativ (les: ikke fjortisene) skriver alt som er verdt å vite. Jeg snakker om stickies.

Lenke til kommentar

morn!

noen kommentarer på denne builden?

prøver å lage til et godt frostbuild for raiding.

prøver å tune magen min til å gjøre mest mulig frostskade, og minimalt med crits. I denne omgang hvertfall ;)

Edit: feil link >_>

Endret av Leken
Lenke til kommentar
endelig har jeg funnet den perfekte pvp builden:D

http://www.wowhead.com/?talent=kZVgGzc0cRhZbAG0o0esbo

den anbefaler jeg at dere tester.

8997183[/snapback]

Hvordan PVPer du egentlig? Scorch og instants? Bruker du fireball i det hele tatt? evt frostbolt? Så jo morsom ut den der... Kan bli hardt å gi opp water elemental da. Ranged frost nova er rimelig greit å ha.

8998048[/snapback]

Går for det meste med instant og sorch ja. Frost bolt bruker jeg ALDRI.

Firebolt bruker jeg av og til, men ikke så ofte. det som er fint er at folk som slår på meg kan blir freeza. det medfører at jeg kan komme meg litt vekk og kaste 2-3 ice lance.

tenkte å ta imp fire ball, med 0,5s lavere casting time er ikke verdt det når man ikke bruker fireball så ofte, pluss at fireball får 10% mindre skade.

Lenke til kommentar
endelig har jeg funnet den perfekte pvp builden:D

http://www.wowhead.com/?talent=kZVgGzc0cRhZbAG0o0esbo

den anbefaler jeg at dere tester.

8997183[/snapback]

Hvordan PVPer du egentlig? Scorch og instants? Bruker du fireball i det hele tatt? evt frostbolt? Så jo morsom ut den der... Kan bli hardt å gi opp water elemental da. Ranged frost nova er rimelig greit å ha.

8998048[/snapback]

Går for det meste med instant og sorch ja. Frost bolt bruker jeg ALDRI.

Firebolt bruker jeg av og til, men ikke så ofte. det som er fint er at folk som slår på meg kan blir freeza. det medfører at jeg kan komme meg litt vekk og kaste 2-3 ice lance.

tenkte å ta imp fire ball, med 0,5s lavere casting time er ikke verdt det når man ikke bruker fireball så ofte, pluss at fireball får 10% mindre skade.

8998223[/snapback]

Bruker du ikke molten armor i PVP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...