Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier bare å stå i ro og la roguen gjøre jobben sin..eller warlocken.

Møter kun PVP i BG's, da, siden jeg er på PVE-server. Har aldri likt det noe særlig, men nå vil jeg ha Epic-pvp gear.

8939399[/snapback]

Wow, ja for da blir du ihvertfall bedre mot den klassen.

Lenke til kommentar

Blink, sheep og løp som faen i stedet, det er det minste du kan gjøre. Det er ikke særlig ærefullt i å gi opp uten å prøve i det hele tatt. Jeg har ikke problemer med rogues som frost uansett, de er jo lettte bare du kiter dem. Drepte en 62 hunter og 67 rogue i går, og en 60 rogue når jeg var 55 eller noe i Azshara. Det handler bare om å kite!

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Tell me more. Jeg vet ikke hvordan man "kiter". Jeg bare gir opp når en rogue sap'er meg og gjør 3-4 kjappe slag så jeg er død. Gir vel blanke i ære, når jeg aldri ser personen igjen uansett. BG's tar inn folk fra forskjellige servere hver gang.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Vel, ikke gå i melee med han. Bruk frost nova, blink og freeze water (elemental) flittig mens du peprer på med instants eller frostbolt/ice lance hvis han er fryst eller langt unna. Med litt kiting skal du kunne gjøre de fleste gruppequestene alene, nytt mage klassen. :)

Lenke til kommentar

Jeg er så lite vant med PVP'ing at jeg stort sett bare får panikk når en rogue sapper meg og bare venter på å dø :p

Startet med BG's i går først, etter nesten 2 år med WOW på PVE-servere.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Vel, ikke gå i melee med han. Bruk frost nova, blink og freeze water (elemental) flittig mens du peprer på med instants eller frostbolt/ice lance hvis han er fryst eller langt unna. Med litt kiting skal du kunne gjøre de fleste gruppequestene alene, nytt mage klassen. :)

8939437[/snapback]

Ikke gå i melee? Jeg bruker stort sett å klubbe ned folk med staffen min jeg:) For å ta melee-klasser så er det viktig å holde seg på passe avstand. Akkurat så langt unna at de ikke klarer å slå til deg, men innenfor rekkevidden av dine instants. Er du frost så bør du gruse de fleste melee-klassene.

Locs og tildels huntere er mine værste fiender i alle fall.

Lenke til kommentar

Møter kun PVP i BG's, da, siden jeg er på PVE-server. Har aldri likt det noe særlig, men nå vil jeg ha Epic-pvp gear.

8939399[/snapback]

må få lov å si at epic pvp gear, les: arena, får du _ikke_ med å stå der og ta det som en sucker. Jeg vet hvor demotiverende det kan være om du alltid føler at du blir eid, men sett deg inn i det du driver med og kjemp for det du er verd, det er så inderlig mye gøyere for både deg og de du sloss med og mot.

Lenke til kommentar

8939399[/snapback]

må få lov å si at epic pvp gear, les: arena, får du _ikke_ med å stå der og ta det som en sucker. Jeg vet hvor demotiverende det kan være om du alltid føler at du blir eid, men sett deg inn i det du driver med og kjemp for det du er verd, det er så inderlig mye gøyere for både deg og de du sloss med og mot.

8942160[/snapback]

Jepp, du trenger nok en montage! :D

Lenke til kommentar

Det er så sant som det kan få blitt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...