NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 SL er soul link, som gjør at 30 prosent av all dmg. du gjør på warlocken går direkte på pet'et. Altså, du gjør 30 prosent mindre skade på warlocken. En warlock med felhunter ute er så og si umulig å drepe, men det er ikke det som er problemet. Jeg klarer ikke å drepe en AFK warlock, fordi jeg gjør så og si null dmg med frost. Cone of cold 1000 frostbolt 2000 FN 500 icelance 1000 icelance 1000 coldsnap cone of cold 1000 FN 500 icelance 1000 icelance 1000 frostbolt 2000 Det er forsatt bare 12k dmg, og da mangler jeg rundt 3k for å drepe en warlock. Det er sånn ultimate tilfellene for meg. En frostbolt gjør vanligvis 1k dmg, cone of cold 600, icelance 600, FN 300, osv. Rundt 6k dmg til sammen. Med andre ord, 400 spell dmg mot en afk warlock er som å stikke med en knappenål i håp om å drepe ham innen ett sekund. Det er lenge siden jeg har prøvd meg på frost mage. Hva er den ultimate castingrekkefølgen på ren DPS¿ 8933732[/snapback] Kan jo være en fordel å la elementalen din gjøre litt skade også? Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 SL er soul link, som gjør at 30 prosent av all dmg. du gjør på warlocken går direkte på pet'et. Altså, du gjør 30 prosent mindre skade på warlocken. En warlock med felhunter ute er så og si umulig å drepe, men det er ikke det som er problemet. Jeg klarer ikke å drepe en AFK warlock, fordi jeg gjør så og si null dmg med frost. Cone of cold 1000 frostbolt 2000 FN 500 icelance 1000 icelance 1000 coldsnap cone of cold 1000 FN 500 icelance 1000 icelance 1000 frostbolt 2000 Det er forsatt bare 12k dmg, og da mangler jeg rundt 3k for å drepe en warlock. Det er sånn ultimate tilfellene for meg. En frostbolt gjør vanligvis 1k dmg, cone of cold 600, icelance 600, FN 300, osv. Rundt 6k dmg til sammen. Med andre ord, 400 spell dmg mot en afk warlock er som å stikke med en knappenål i håp om å drepe ham innen ett sekund. Det er lenge siden jeg har prøvd meg på frost mage. Hva er den ultimate castingrekkefølgen på ren DPS¿ 8933732[/snapback] SL er 20%, ikke 30%. Og ser mange av dere ikke gjør så veldig mye dmg at det gjør noe. Få dere 900+ spelldmg, 10k hp & 200-300 resilience, så skal dere se at locks ikke er så helt umulige å ta. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Da skal du ha forholdsvis bra gear om du skal ha 9h spl dmg 10k hp og 200-300 resilience... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Da skal du ha forholdsvis bra gear om du skal ha 9h spl dmg 10k hp og 200-300 resilience... 8938808[/snapback] Den han mener er at du skal vie livet ditt til WoW hvis du skal ha muligheter til å forsvare deg hvis noen angriper deg ute i verden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du trenger ca. en times tid per uke for å ta 10 runder med 5v5 arena. Det tar gjerne et par måneder, men fint PvP-gear blir det til slutt uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 900+ spelldamage? Hvordan i helsike får man sånt gear? Jeg er lvl 70 og har ca 400 uten trinket. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Man fokuserer på +dmg på gearet. Har ca. 880 på warlocken (inkl. Fel armor), det er stort sett questrewards, 2 netherweave-biter, 1 imbued netherweave og frozen shadoweave-settet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Prøver da å fokusere på sånt gear jeg også, alt gearet mitt har +spelldmg. Har ikke sett en piece enda som har liksom mere enn 20-30..sjekker AH regelmessig + questrewards. Fikk en staff igår med +85 spelldmg på, men ikke sett noe klær enda. Nå er jeg aldri i instancer heller, da, så jeg fortjener vel ikke bedre. Jeg har 2 imb.netherweave deler (chest og belt). Har også trinket som gir +220 spelldmg i 15 sek. Har begynt med Battlegrounds for første gang, though. Endel bra epic-gear man får av det etterhvert..sinssykt mange runder, da. Går stort sett OK, en gang igår hadde jeg 7kills-8 deaths. Har 9000 honor og masse tokens hittil. Vil ha Veteran Silk-gearet. Iflg profilen din har du +476 spelldmg ikke 880? Med trinket aktiv, kanskje? Endret 25. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du trenger ca. en times tid per uke for å ta 10 runder med 5v5 arena. Det tar gjerne et par måneder, men fint PvP-gear blir det til slutt uansett. 8938871[/snapback] Jeg har ofte hørt om PvP-gear, hva er egentlig definisjonen på PvP-gear? Eller hva er forskjellen på PvP-gear og andre slike snedige oppsett? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Tror det er snakk om gear du kun kan kjøpe for honor points og marks of honor fra forskjellige battlegrounds? For Horde finner du alle vendorene i Hall of Legends i Orgrimmar. Alliance sin er i stormwind et sted. Det er små instancer som bare inneholder vendors, så ikke den motsatte siden skal kunne bruke de. F.eks. et epic-våpen som koster 12000HP og 40 Alterac Valley MOH. Endret 25. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tror det er snakk om gear du kun kan kjøpe for honor points og marks of honor fra forskjellige battlegrounds? For Horde finner du alle vendorene i Hall of Legends i Orgrimmar. Alliance sin er i stormwind et sted.F.eks. et epic-våpen som koster 12000HP og 40 Alterac Valley MOH. 8938942[/snapback] Er det ved PvP man får Tier-settene eller er dette random drops rund omkring? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tier x-sett er vel ting store bosser i instances dropper. Ikke random ute i det fri. Må visst jobbe hardt for de delene. Men Epic PVP-gear er vel Tier 14 tror jeg? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Tier x-sett er vel ting store bosser i instances dropper. Ikke random ute i det fri. Må visst jobbe hardt for de delene. Men Epic PVP-gear er vel Tier 14 tror jeg? 8938954[/snapback] Jaja, da er det ikke annet å gjøre enn å levle de siste 5 levlene for å sitte å vente i timer, dager, uker på å få med seg folk på et instance som faktisk blir fullført, for at det kanskje droper noe spennende? Det blir nok heller til at jeg slutter å spille på den karakteren når jeg tipper 70 og går over til å spille på min alt. Endret 25. juni 2007 av Quayle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Kan jo gjøre som meg, begynne med battlegrounds når du blir lei av å queste for penger etter 70. Får i snitt 13-14G for hver quest siden du ikke får mere XP. Det er helt egne spill nesten, capture the flag og domination (holde spesielle steder og passe at ikke motstanderne tar de fra dere). Mye hentet fra online FPS-spill. Får honor points for alle folk de på laget ditt dreper også, så de blir fort noen hundre på hver BG (hvertfall alterac valley). Og det tar max 15-20 minutter så er du ute igjen (en side vinner). Ingen BG'er går bare ut på å drepe alliance eller bare drepe horde. Alle har mål som må nås (drepe en NPC-boss inne i motstanders base, holde forskjellige steder mens poeng teller oppover til 2000, capture the flag (hente flagg i motstanderens base og returnere til sin egen, eller hente flagg midt på banen og få det tilbake til sin base). Er nesten mere FPS enn WoW føles det. Stort sett er det en blanding av å holde baser + drepe diverse store NPC'r med 2-300k HP til slutt. Artig. Endret 25. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tier 14? Hehe... Det heter ikke det... http://wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hm nei, var noe jeg så i comments på thottbot tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du trenger ca. en times tid per uke for å ta 10 runder med 5v5 arena. Det tar gjerne et par måneder, men fint PvP-gear blir det til slutt uansett. 8938871[/snapback] Jeg har ofte hørt om PvP-gear, hva er egentlig definisjonen på PvP-gear? Eller hva er forskjellen på PvP-gear og andre slike snedige oppsett? 8938932[/snapback] Det er jo bare å ta en titt på wowhead og sjekke opp "gladiator", "merciless gladiator", "veteran" og "high warlord". Men, stikkord er høyt fokus på resilience og stamina. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kort fortalt er forskjellen på pvp og pve-gear fokusen settene har på henholdsvis dine offensive og defensive kvaliteter som mage. Det hjelper ikke med tusenvis i spelldamage hvis du er død, kort fortalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) PVP-gearet pøser på med stamina ja, så du får mye hitpoints. Og det trengs når 2-3 rogues står og slår på deg samtidig. Ikke det du har noen sjans mot dem uansett, men. Du lever hvertfall i 2 sekunder mere. Jeg har enda ikke funnet noen måte å ta en Rogue som ser meg og kommer mot meg på, uansett om jeg har full HP/mana. Går gjerne 3 sekunder så er jeg død. Endret 25. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Edit: Drit i meg, dette er mage tråd. Endret 25. juni 2007 av Deminust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå