Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en bra build til levling for en 28 mage? :)

8818209[/snapback]

Gå frost helt frem til 70. Så når du er 70 så går du Arcane/Fire.

Frost er best til å levle med, bruker lite mana, slower enemyen, og damagen er ikke så verst heller.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Gå Fire hele veien til 70 (Arcane etter Fire).

Så kan du velge om du vil være 3-minute noob eller R1 Frostbolt noob når den tid kommer.

Fire/Arcane til leveling er flott og fint. Mana- bruken er ikke så høy som noen folk sier, mens skaden er uendelig mye bedre.

Lenke til kommentar

Hei hei,

skal respecce nå.. Er keen på å prøve ut AoE skikkelig, har liksom aldri fått prøvd det.. Er det å foretrekke eller burde jeg holde meg til fire? Jeg er lvl 70... Om noen kunne posta et arcane/fire build og et AoE build hadde det vært veldig fint :)

Lenke til kommentar
Her er mitt build atm. Max dps i raids.

10/48/3

8819446[/snapback]

ehm, max dps i raids får du hvert fall ikke med den builden.

8819729[/snapback]

10/48/3 er uten tvil den beste end-game raid builden akuratt nå. Rett og slett den builden som gir høyest DPS.

8823698[/snapback]

Ja sant, jeg så litt feil på rekkefølgen av tallene. Beklager.

Lenke til kommentar

Levler opp en mage, og kommer nok til å ende opp med frost/arcane, kanskje respecce til fire da jeg tipper 60.

Men, har noen forslag til frost specc til 40-50, ser helst at det ikke skal være nogenlunde godt i PvP så jeg kunne tenke meg Ice Barrier.

Lenke til kommentar

Firespec suger hest i PVE og til questing og leveling hvertfall.

Når du blir vant til at mobbene kommer sigende saaakte mot deg pga frosteffekter, og du alltid dreper dem før de treffer deg..da suger det hardt å bytte til firespec.

Lenke til kommentar

Jeg har nå laget første del (beltet) av spellfire-settet til min mage. Spellcloth er forresten et lite helv*** å lage da det for det første er fire dagers cooldown, og ikke minst pga. de to lvl70 angered nether-wraithsene som blir summoned hver gang. De er ikke enkle for å si det forsiktig. Var nær ved å gi opp å lære meg spellfire tailoring, men det gikk nå bra å drepe dem...til slutt.

Det neste som står for tur er å skaffe gems, men her sliter jeg litt. Det kan f.eks stå følgende:

+8 Spell Hit Rating

+8 Spell Critical Rating

+8 Spell Damage

+8 Spell Penetration

Jeg har tidligere alltid gått etter mest mulig "Spell Critical Rating" og/eller "Spell Damage", men hva ligger egentlig i "Spell Hit Rating" og "Spell Penetration"? Noe som er verdt å bruke gull på?

Lenke til kommentar
Jeg har nå laget første del (beltet) av spellfire-settet til min mage. Spellcloth er forresten et lite helv*** å lage da det for det første er fire dagers cooldown, og ikke minst pga. de to lvl70 angered nether-wraithsene som blir summoned hver gang. De er ikke enkle for å si det forsiktig. Var nær ved å gi opp å lære meg spellfire tailoring, men det gikk nå bra å drepe dem...til slutt.

Det neste som står for tur er å skaffe gems, men her sliter jeg litt. Det kan f.eks stå følgende:

+8 Spell Hit Rating

+8 Spell Critical Rating

+8 Spell Damage

+8 Spell Penetration

Jeg har tidligere alltid gått etter mest mulig "Spell Critical Rating" og/eller "Spell Damage", men hva ligger egentlig i "Spell Hit Rating" og "Spell Penetration"? Noe som er verdt å bruke gull på?

8836734[/snapback]

om du er Frostspecca er det bare å Ice Block'e inne i f.eks. Area-52 rett etter at du har laga spellclothet. Dermed tar npc'ene seg av netherwraitsene ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...