Aalton Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har noen links og tips til hvor jeg kan skaffe meg lvl 49 twink gear? Har vært på leting etter en epic stav og et sett epic bracers, men jeg finner ikke noe på AH. Samtidig lite respons i trade chatten. Er det noe stuff jeg kan få fra BG's? Link og fortell om du har noe å komme med. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Warsong Gulch har ihvertfall et sett med epic bracers å handle. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva heter en addon for mages, den er blå og har muligheter for enkel teleportering, autokjøp av varer og laging av mat og vann. Jeg har laget meg en ny mage alt. 8386452[/snapback] Waterboy ? 8394876[/snapback] Crysolisis, Cryolisis ellens, husker aldri hvordan man skriver det Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva heter en addon for mages, den er blå og har muligheter for enkel teleportering, autokjøp av varer og laging av mat og vann. Jeg har laget meg en ny mage alt. 8386452[/snapback] Waterboy ? 8394876[/snapback] Crysolisis, Cryolisis ellens, husker aldri hvordan man skriver det 8395258[/snapback] Beklager, jeg glemte å si ifra om det. Jeg spurte en mage fra raidgruppen, den het Arcanum. Det er en ganske praktisk addon forresten. Jeg får vel presentere meg selv. Jeg har en 69 warrior som jeg brukte å raide med helt til Naxx før TBC. Etter TBC kjedet jeg meg utrolog og ble rett og slett lei av warrioren på level 69. Jeg fant ut at jeg ikke hadde lyst på episk utstyr lengre, og orket ikke alt styret med raidingen og å våkne for seint pga sene raids i hverdagen. På fredag lagde jeg meg en mage som jeg storkoser meg med. Jeg lagde den på en annen server enn den warrioren er på, og jeg er horde. Per dags dato er jeg level 17, og har spillt 17 timer på den. Jeg valgte mage classen siden den er en fryd og spille med, og er den klassen jeg hater mest som en warrior i PVP. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Warsong Gulch har ihvertfall et sett med epic bracers å handle. 8395027[/snapback] Hvor kan man få tak i disse? Altså, hvor i WSG. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Fra WSG vendor som er sørvest i ashenvale som alliance og i nord the barrens som horde. Endret 16. april 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 du har ikke noe navn eller noe slik slik at det er lettere å finne han? EDIT: nvm, jeg fant i campen der.. Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg skal begynne å raide nå som mage. Før så var jo frost alfa-omega (MC/BWL) p.g.a. frost resistance. Men hva er det som gjelder til raiding nå??Noen som fire, andre sier frost. Though jeg heller litt mot frost p.g.a. hvis man ser på profiler så er det de godt geara magene, som er i gode raidingguilds, som anbefaler frost. Eneste minuset er at frost er det et par år og en dag siden jeg var og fire er ufattelig mye morsommere, men alt kommer egentlig ann på hva som er best. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fire har høyest dps, hands down Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg skal begynne å raide nå som mage. Før så var jo frost alfa-omega (MC/BWL) p.g.a. frost resistance. Men hva er det som gjelder til raiding nå??Noen som fire, andre sier frost. Though jeg heller litt mot frost p.g.a. hvis man ser på profiler så er det de godt geara magene, som er i gode raidingguilds, som anbefaler frost. Eneste minuset er at frost er det et par år og en dag siden jeg var og fire er ufattelig mye morsommere, men alt kommer egentlig ann på hva som er best. 8407015[/snapback] Fire eier frost totalt i dps ingen tvil. Men er mange som er frost også p.g.a PvP, og Ice Block i raids sparer en del trøbbel. Endret 17. april 2007 av cve Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg skal begynne å raide nå som mage. Før så var jo frost alfa-omega (MC/BWL) p.g.a. frost resistance. Men hva er det som gjelder til raiding nå??Noen som fire, andre sier frost. Though jeg heller litt mot frost p.g.a. hvis man ser på profiler så er det de godt geara magene, som er i gode raidingguilds, som anbefaler frost. Eneste minuset er at frost er det et par år og en dag siden jeg var og fire er ufattelig mye morsommere, men alt kommer egentlig ann på hva som er best. 8407015[/snapback] Virker som 10/48/3 er en ganske vanlig PvE build i dag, jeg bruker denne selv, og topper lett dmg meter i Karazhan. Talent tree; http://armory.wow-europe.com/character-tal...lbane&n=Corisum Lenke til kommentar
PcT Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 34/27 atm for arena pvp, elsker det Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Syns de fleste bruker arcane/frost jeg. Arcane treet er jo dritbra nå, og ice block + frost channeling er sjef i raids syns da jeg Mitt build 40/0/21 Lenke til kommentar
................... Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 DU critter vel ikke så veldig mye mer med arcane/fire enn med arcane/frost? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg critter i gjennomsnitt 5000 med pyroblast og 3700 med frostbolt, i tillegg har du jo ignite da, så fire er endel mer ja. Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Men så bruker man jo ikke pyro oftere en hvert 3 minutt da. Men skal ikke stå her å kverulere, mulig fire critter en del høyere. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har dere arcane/frost mager tengt å respecce etter neste pach pga nerfene Prater da om ice block blir 30 sec cd og frostbite og frost nova blir nerfet? Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har dere arcane/frost mager tengt å respecce etter neste pach pga nerfene Prater da om ice block blir 30 sec cd og frostbite og frost nova blir nerfet? 8416294[/snapback] Kan du forklare de nerfene litt bære, er klar over iceblock nerfen, men frostbite frostnova? Endret 18. april 2007 av Shadowman_15 Lenke til kommentar
PcT Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Diminishing returns blir satt på dem. <3 nerf mot frost mages Men ærlig talt var 30 second immunity for bra i arena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå