Sk0rpio Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Javell? ? Og det finnes ikke mange 1000 andre Gnome Mager på serveren??? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Joda, men det kan jo hende at jeg har drept deg og. Endret 9. april 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Startet en gnome mage i går, ble lvl 14. Hittil har jeg satt mine 5 talents points på Improved Frostbolt, føler at det er kjekt å gjøre mer dmg med den siden jeg liker slowing effecten. Selv har jeg en 70 lock men ble litt hekta på mage etter å spille det endel på et LAN. Hehe Men hvilken spec anbefaler dere med mage-erfaringer? Gjerne tips om spec fremover i tiden også når jeg blir 20, 30 + Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tja det kommer litt ann på din spillestil. Liker du masse damage kjør fire. Ta i betraktning at det gir en del mere nedetid i form av mana drikking. Liker du survival kjører du frost. Mindre nedetid bedre crowd controll. Litt mindre damage med frost, men jeg mener det veier opp ved å være mere effektivt til grinding. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg er full fire fordi det er barskt! Intet mer, intet mindre. Snart 50, når jeg får Dragon's Breath eller hva den nå heter, begynner jeg på Arcane-treet. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Spillte frost opp til ca lvl 45, og specca om til fire og er nå lvl 52... Skjønner meg ikke på dere som sier det er mer effektivt med frost?? Jeg har faktisk mye mindre nedetid med magen nå enn jeg hadde med frost... Dreper mobs MYE fortere. Når mobben kommer frem til meg, trenger jeg som regel å kaste en fireball, eller 2-3 scorch, så er den død. Må som regel drikke ca hvert 8ende minutt... Dreper mobs til jeg går tom for mana>Evocation>fortsette å drepe mobs til tom for mana>drikke>mer mobs>evocationCD er nede til neste gang jeg trenger å drikke... Dette har jeg ingen problemer med... Pluss at det er mye morsommere å grinde når man har combustion... gir litt mer variasjon. Man har også 3 spells å velge mellom: Pyro, Fireball og Scorch. Med frost har man stort sett bare frostbolt. Ble så uendelig lei den frostboltlyden også.... Ble litt rotete... Fremdeles tidlig om morgenen for meg:P Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Spillte frost opp til ca lvl 45, og specca om til fire og er nå lvl 52... Skjønner meg ikke på dere som sier det er mer effektivt med frost?? Jeg har faktisk mye mindre nedetid med magen nå enn jeg hadde med frost... Dreper mobs MYE fortere. Når mobben kommer frem til meg, trenger jeg som regel å kaste en fireball, eller 2-3 scorch, så er den død. Må som regel drikke ca hvert 8ende minutt... Dreper mobs til jeg går tom for mana>Evocation>fortsette å drepe mobs til tom for mana>drikke>mer mobs>evocationCD er nede til neste gang jeg trenger å drikke... Dette har jeg ingen problemer med... Pluss at det er mye morsommere å grinde når man har combustion... gir litt mer variasjon. Man har også 3 spells å velge mellom: Pyro, Fireball og Scorch. Med frost har man stort sett bare frostbolt. Ble så uendelig lei den frostboltlyden også.... Ble litt rotete... Fremdeles tidlig om morgenen for meg:P 8349134[/snapback] Utrolig rart, mob er som regel død før den greier å nå meg med full frost specc. da har jeg bare brukt 15-20% av min mana (lv50) critter 1100 med frostbolt. hvis den ikke dør før den kommer til meg, kjører jeg en cone of cold = død mob. Samme med gruppe quester, kjører jeg solo, utrolig enkelt å kite. Kjeder jeg meg er jo jeg kommer altid til å holde meg til frost. AOE en morro ting å leke med. Så Endret 10. april 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 1100? Det var bra. Jeg critter 900-1100 med pyro og rundt 600 med fireball, dersom jeg husker riktig. Får jeg to crits på rad som "opening" (som ikke er uvanlig) er mobben ofte død før den kommer bort, men når Combustion er på cooldown, så har j eg bare snaue 16% sjanse for crit. Da blir det "Pyro - Fireball - Fireblast - Scorch - Scorch" før den dauer. Men generelt dreper jeg utrolig fort i forhold til andre jeg ser som grinder nær meg. Jeg er ofte ferdig med min andre mob når de er ferdige med sin første. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Lurer på å specce Arcane/Fire, da jeg føler frost gir for lite damage . Noen som har en specc og anbefale? Er ikke level 30 enda, så det blir fortsatt mye grinding osv. Er frost så mye lettere å grinde med som mange sier eller går det nesten like lett med Fire specc? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det går fint for meg med fire-specc. Gjør god bruk av scorch. Lenke til kommentar
leeman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bruker max talent points på Arcane.. Criter med Fireball opp til 2550 og 980 med Arcane Explotions... Ingen dmg enchanting ennå, kun +6 stats, får ta enchantingen nå etterhvert.. 47 Points 11 Points 3 Points Aoe fungerer utmerket med Fireball x 2 first + Arcane Explotion etterpå med Arcane Powder gjør Aoe ca 1.1 -1.3k dmg Lenke til kommentar
................... Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Bla, bla, bla.. ... Edit: Fant ut at du hadde postet builden din feil plass. Nemlig i Bilder av dine folk på WoW!-tråden. Men hvorfor har du ikke Pyroblast? Du gjør jo sykt med damage når du bruker Pyroblast - PoM - Pyroblast. Synes nesten den er et must for alle fire-mages. Endret 10. april 2007 av Inxs Lenke til kommentar
pydi Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bruker max talent points på Arcane.. Criter med Fireball opp til 2550 og 980 med Arcane Explotions... Ingen dmg enchanting ennå, kun +6 stats, får ta enchantingen nå etterhvert.. 47 Points 11 Points 3 Points Aoe fungerer utmerket med Fireball x 2 first + Arcane Explotion etterpå med Arcane Powder gjør Aoe ca 1.1 -1.3k dmg 8351821[/snapback] Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 tenkte akkurat det samme pydi... Aoe med fireball skulle jeg og gjerne sett, og arcane powder er vel noe unnerlegen arcane power? kudos til OP for fine ikoner thou ^^'' Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Om folk ønsker å diskutere fordeler og ulemper med mage i PVP, og om de er imba eller ei, så kan man åpne en egen tråd for dette . Denne tråden er til for at folk skal spørre om og gi gode råd ang mage-spilling. 4 poster er slettet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Bruker max talent points på Arcane.. Criter med Fireball opp til 2550 og 980 med Arcane Explotions... Ingen dmg enchanting ennå, kun +6 stats, får ta enchantingen nå etterhvert.. 47 Points 11 Points 3 Points Aoe fungerer utmerket med Fireball x 2 first + Arcane Explotion etterpå med Arcane Powder gjør Aoe ca 1.1 -1.3k dmg 8351821[/snapback] Med mine stusselige 670 spelldmg critter jeg i overkant av 5000 med pyro og rundt 3500 med fireball med denne speccen. Klikkbar Jeg skulle forresten egentlig ha imp Mana shield istedet for ekstra crit på arcane explotion, gikk litt fort i svingene. :\ Endret 12. april 2007 av Tmz Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette er builden min, men er ikke sikker om 1point i frostbite er vits i det hele tatt. tror heller jeg vil ha det i improved frost nova Arcane/Frost build (critter rundt 3500 med frostbolt med dette buildet, 4600 med AP) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Synes Frostbite var veldig nyttig da jeg hadde frost. Trengte knapt å bruke Frost Nova, da mobsa ble frozen nesten hver gang jeg brukte frostbolt. 1 point er nok ikke mye vits i, nei. Ta 3 i stedet du. Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Raider for det meste så trenger de andre pointsa jeg har der de er tror jeg tar det i imp. frost nova eller elemental precision Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå