Coaxmetal Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Og i Aq kan du jo bruke fire, så jeg kommer nok til å ta en build med improved scorch, siden det gir mer dmg over lang tid og er en veldig mana efektiv spell. 5230873[/snapback] Vell... Spørs om det er så veldig populært med 4-5 mage's i raid-gruppa som fyller debuff-slottene med fireball-dots, imp scorch og ignite. Så det blir nok frost i AQ også. 5231599[/snapback] Hva er en debuff-slot? egentlig aldri skjønt det der jeg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det er 18 debuff-slots totalt om jeg ikke husker feil. En debuff er en negativ buff. F.eks. Shadow Word: Pain, Curse of Agony etc Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 er det ikke 16? var 8, men ble økt? Uansett, noe som gir en ulempe til den som har det på seg, og alle folk kan se debuffs. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hvis det ligger en hunter uten liv med debuffs så skal man begynne å slå .(horde alliance, alliance-horde) Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Og i Aq kan du jo bruke fire, så jeg kommer nok til å ta en build med improved scorch, siden det gir mer dmg over lang tid og er en veldig mana efektiv spell. 5230873[/snapback] Vell... Spørs om det er så veldig populært med 4-5 mage's i raid-gruppa som fyller debuff-slottene med fireball-dots, imp scorch og ignite. Så det blir nok frost i AQ også. 5231599[/snapback] Selfølgelig så blir jo ikke alle magene fire mages, men noen blir det. I hvertfall i min guild. Synes det er bra at jeg endelig har muligheten til å specce fire og gjøre det bra i en instance. Selv om det går greit med fire i MC så er fortsatt mer efektivt med frost. Så nå kan hvertfall folk velge og det synes jeg er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hvis det ligger en hunter uten liv med debuffs så skal man begynne å slå.(horde alliance, alliance-horde) Eller bare føre musa over dei, om det er et sverd er de levende. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bare tenkte jeg skulle dele min group-PVE build med dere =) Arcane Talents - 28 points Arcane Subtlety rank 3/3 Arcane Focus rank 2/5 Arcane Concentration rank 5/5 Improved Arcane Explosion rank 5/5 Evocation rank 1/1 Arcane Meditation rank 4/5 Presence of Mind rank 1/1 Arcane Mind rank 4/4 Arcane Instability rank 3/3 Frost Talents - 23 points Improved Frostbolt rank 5/5 Ice Shards rank 5/5 Improved Frost Nova rank 1/2 Piercing Ice rank 3/3 Cold Snap rank 1/1 Arctic Reach rank 2/2 Frost Channeling rank 3/3 Ice Block rank 1/1 Improved Cone of Cold rank 2/3 Noen kommentarer? Synes den er 100% perfekt for MC, BWL osv Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det er faktisk nøyaktig den builden jeg ville tatt om jeg skulle i MC, men jeg er jo PvP hore da Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg bruker 33 Frost/18 arcane. Er god i både pvp og pve. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bare tenkte jeg skulle dele min group-PVE build med dere =) Arcane Talents - 28 points Arcane Meditation rank 4/5 Frost Talents - 23 points 5235192[/snapback] Ganske lik min egen 28/23.. PVE build. Men til informasjon, Arcane Meditation stacker ikke med Mage Armor. Ville kanskje heller brukt de 4 poenga ett eller annet annet sted. Men for all del, hver sin smak. Det meste i arcane-treet er "fillers" uansett. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noen som har en bra fire pve build og anbefale? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Finnes ikke noen bra fire pve builder. Fire er ikke ment som pve. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noen som har en bra fire pve build og anbefale? 5238935[/snapback] fire tar for mye agro. fire slower ikke fienden. frost tar som regel mere damage og Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Men til informasjon, Arcane Meditation stacker ikke med Mage Armor. Ville kanskje heller brukt de 4 poenga ett eller annet annet sted. 5238359[/snapback] Funker seriøst ikke den sammen med mage armor? Det var jo rett og slett veldig teit... Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Men til informasjon, Arcane Meditation stacker ikke med Mage Armor. Ville kanskje heller brukt de 4 poenga ett eller annet annet sted. 5238359[/snapback] Funker seriøst ikke den sammen med mage armor? Det var jo rett og slett veldig teit... 5239210[/snapback] nettopp, det blir helt ubrukelig da Mage armor også gir hele +15 reist mot diverse saftige ting! Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er nå lvl 48 anbefaler dere at jeg skifter til ice og arcane? er jo blitt vandt med fire... Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er nå lvl 48 anbefaler dere at jeg skifter til ice og arcane?er jo blitt vandt med fire... 5239587[/snapback] Neh, du kan med god samvittighet fortsatt være fire. Det er først på 40-manns raid-instanser at problemet med manglen på debuff-slots gjør seg særskilt gjeldende. Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 jeg har nå vært 60 i rundt 14 dager, og i det øyeblikket jeg dinga respecca jeg til frost. Som jeg liker veldig godt, men på diverse filmer jeg har sett, så har jeg sett mager med Arcane Power, og jeg har meget lyst på det å.. Men spørsmålet er, vil det lønne seg? jeg driver for det meste med instancer og annen PVE, men lite PVP... Vil det da lønne seg å ofre Ice Barrier (som er _veldig_ nyttig) for arcane power? (jeg går for damage gear hvis det spiller noen rolle. Magister sucks.. har roben og buksene, men bruker de ikke..) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 jeg har nå vært 60 i rundt 14 dager, og i det øyeblikket jeg dinga respecca jeg til frost. Som jeg liker veldig godt, men på diverse filmer jeg har sett, så har jeg sett mager med Arcane Power, og jeg har meget lyst på det å.. Men spørsmålet er, vil det lønne seg? jeg driver for det meste med instancer og annen PVE, men lite PVP... Vil det da lønne seg å ofre Ice Barrier (som er _veldig_ nyttig) for arcane power? (jeg går for damage gear hvis det spiller noen rolle. Magister sucks.. har roben og buksene, men bruker de ikke..) 5262055[/snapback] Personlig vil jeg ikke anbefale det siden du for det meste spiller pve. Klart det er moro å gjøre litt ekstra skade i ny og ne, men er ikke vært det imo. I både MC og BWL er det sikreste å ha en stødig dps. Bruker du da AP og crittet et par ganger på rad står du rimlig høyt på aggro lista siden du også liker +dmg equip. Er selv frostmage med +380 til frostspell dmg, og bruker jeg da Talisman of Ephemeral power får jeg aggro rimlig ofte. Spiller du derimot pvp, og liker det godt er AP sammen med ToEP og ZHC i pvp helt konge Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ganske lik min egen 28/23.. PVE build.Men til informasjon, Arcane Meditation stacker ikke med Mage Armor. Ville kanskje heller brukt de 4 poenga ett eller annet annet sted. Men for all del, hver sin smak. Det meste i arcane-treet er "fillers" uansett. Oki, det visste jeg ikke. Det er jo sinnsykt dårlig. Håper det er en bug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå