Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å levler magen min om dagen. Er level 52 atm, og går fire... Men er ikke sikker på om det lønner seg å ta improved fireball/improved frostbolt under leveling... Har i overkant av 100 spelldamage.

Har også gått over i arcane treet nå, etter å nesten ha fyllt fire treet, men de 4 øverste radene i arcane suger noe så grådig!. Burde jeg bare fortsette å fylle i fire, eller gå frost? noen formeninger?

Lenke til kommentar
Driver å levler magen min om dagen. Er level 52 atm, og går fire... Men er ikke sikker på om det lønner seg å ta improved fireball/improved frostbolt under leveling... Har i overkant av 100 spelldamage.

Har også gått over i arcane treet nå, etter å nesten ha fyllt fire treet, men de 4 øverste radene i arcane suger noe så grådig!. Burde jeg bare fortsette å fylle i fire, eller gå frost? noen formeninger?

8290385[/snapback]

Sikkert lurt å ta improved fireball, hvis du går for fire.

Nr2; Fire & frost funker oxo veldig bra. Resten finner du sikkert ut på egen hånd.

GL

Lenke til kommentar

739 spelldmg og 27.71 critchance eller 803 spelldmg og 21.71 critchance? Kjører arcane power spec beregnet for arena.

Edit: Har jo 50% mer dmgbonus ved crits og man kan legge til 40 % av det totale crittet på ignite, spiller vel en rolle det og.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Er 60 spelldmg forksjell da, men ser at spørsmålet var ganske dumt :p

Blir nok 691 spelldmg, 27.7 crit og 7% mer firedmg, enten så er mattekunnskapende mine langt ute på gjorde eller så gir 7 % firedmg, mer en 40 spelldmg. :) Klomsete formulert, men dere skjønner vel.

Edit: Crit vs Mindmastery ja, når jeg dropper mindmastery helt vil jeg også få 7 % mer dmg som er det jeg kommer til å gå for.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Blir nok 691 spelldmg, 27.7 crit og 7% mer firedmg, enten så er mattekunnskapende mine langt ute på gjorde eller så gir 7 % firedmg, mer en 40 spelldmg. :) Klomsete formulert, men dere skjønner vel.

8303475[/snapback]

7% mer gir deg 48,4 mer spelldmg. ;>

Lenke til kommentar

Å være mage på lvl 70 begynner å bli kjedelig. Særlig når du får wispers hele tida om du vil bli med på den eller denne instancen. Pvp er også gørr siden alliance på serveren vår taper nesten hele tiden. så *yawn* kjeder meg =(

Lenke til kommentar

Hei!

Dinga netopp 50 med Magen min, spiller på Sylvanas forresten :p

Jeg kjører da frost, og jeg fikk da Water Elementen...

Det jeg da lurer på er om du må kjøpe upgrades til Water elementen foreksempel sånn som du gjør med Warlock petten =)

Edit : Gnome Mage forresten , sorry glemte og skrive med det :S

Endret av Sk0rpio
Lenke til kommentar
Hei!

Det jeg da lurer på er om du må kjøpe upgrades til Water elementen foreksempel sånn som du gjør med Warlock petten =)

8344163[/snapback]

Nei. Horde eller alliance?

Lenke til kommentar
Hei!

8344163[/snapback]

8344366[/snapback]

Glemte visst og skrive det ja :S Gnome Mage :p

Lenke til kommentar
Hei!

8344163[/snapback]

8344366[/snapback]

Glemte visst og skrive det ja :S Gnome Mage :p

8344482[/snapback]

Hva heter du? Kanskje jeg har drept deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...