Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ice lance er ikke så bra som før, savner den gamle ice lance og frost nova

8209667[/snapback]

Den nerfen er SÅ oppskrytt, selv merker jeg den ikke, den er ment for de som ikke har hjernakapasitet til å kunne bruke mer en 1 skill hver kamp og spammer 3ice lance, springer til FN er klar og repeter.

8209790[/snapback]

Kanskje dette er noe alle vet, men dersom du sender ut en Ice Lance akkurat samtidig som en Frostbolt, får Icelancen frozen dmg bonus og begge får eventuell shatter bonus.

Lenke til kommentar
eter frost mages til frokost! inv_biggrin.gif

Ikke godt frostmages ;)

8156081[/snapback]

lol, sier du at det er umulig å slå gode frost mages som fire? hahahaha

8204289[/snapback]

Ehm, han sier det ja... Og ja det er sant

8205402[/snapback]

Da suger man i pvp :)

Lenke til kommentar
Om begge er like god, like godt gearet. Vil jeg si frost magen vinner ;p

8211516[/snapback]

Fins ingen fasit svar på dette. Men å tro at at man eier fire mages med engang pga specc er latterlig. Jeg spiller forøvrig frost nå, men å si at i en mage vs mage duell at frost er overlegent er ikke sant. Ja man har (kanskje) overtaket hvis man har alle cooldowns klare, men man er ikke garantert en seier.

Lenke til kommentar

Hmm, prøv å les "begge like gode" og legg til hva dette innebærer. Har jeg sagt at specc gir deg autowin? Nei, jeg indikerte at det ga deg fordeler mot en firemage, hverken mer, eller mindre. Om begge er like god, med like godt gear, er det flaks (crits/resist) og specc som vil avgjøre det.

Lenke til kommentar
Men å tro at at man eier fire mages med engang pga specc er latterlig.

Jeg eier firemages både pga. skill og spec ;)

8211981[/snapback]

Tror ikke du har møtt gode firemages.

(håper noen er smart nok til å se hva jeg gjorde der) :p

Lenke til kommentar
Hva er egentlig den nerfen på Icelance/Nova? Blir den alltid ødelagt etter en crit?

8212229[/snapback]

Frost nova breaker når du citter ja. Men tror ikke d er 100% av gangene men det er nært.

Men har funnet ut at hvis du frost novaer, 1 frostbolt, deretter spammer du ice lance knappen, da bruker jeg å få 2 crits på rad.

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar
Men å tro at at man eier fire mages med engang pga specc er latterlig.

Jeg eier firemages både pga. skill og spec ;)

8211981[/snapback]

Tror ikke du har møtt gode firemages.

(håper noen er smart nok til å se hva jeg gjorde der) :p

8215150[/snapback]

Var nok ikke smart nok jeg >.<

Lenke til kommentar

Jeg valgte å gå for Scryers. Hvorvidt det var smart eller ikke for meg som Mage gjensår å se, men gjort er gjort. Har nå nådd Honored status med dem og har et par "Arcane Tomes" som kan leveres inn for ytterligere rep og "Arcane Runes", som igjen kan brukes til å kjøpe ymse ting for. Som lvl67 er jo ikke utvalget så stort, ennå, men det er da noe, f.eks: "Inscription of the Orb".

"...Does not stack with other enchantments for the selected equipment slot". Det er ordet "other" jeg stusser litt på. Betyr dette at det stacker med enchantmens av samme typen? Jeg mener: kan jeg kjøpe to "Inscription of the Orb" og få 26 spell critical strike rating f.eks?

post-97203-1174821315_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...