Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer litt på hvilke våpen man har tilgang til som mage når man går fra 60-70. Jeg har nå hatt Totemic Staff en stund, og satser på å få byttet denne ut med Battle Mage's Baton så snart som mulig. Har sålangt ikke kommet over noen bedre staver eller våpenkombinasjoner når man levler fra 60-70. De daggerene/sverdene jeg har sett på, i kombinasjon med bøker og annet rask, har alltid landet under +80 spelldamage, og jeg har da sett på det som et dårligere alternativ.

Kan informere om at jeg for tiden er en level 66 frostmage som skal begynne å queste i Nagrand.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvilke våpen man har tilgang til som mage når man går fra 60-70. Jeg har nå hatt Totemic Staff en stund, og satser på å få byttet denne ut med Battle Mage's Baton så snart som mulig. Har sålangt ikke kommet over noen bedre staver eller våpenkombinasjoner når man levler fra 60-70. De daggerene/sverdene jeg har sett på, i kombinasjon med bøker og annet rask, har alltid landet under +80 spelldamage, og jeg har da sett på det som et dårligere alternativ.

Kan informere om at jeg for tiden er en level 66 frostmage som skal begynne å queste i Nagrand.

8202339[/snapback]

Sverd + Off-hand (Eventuelt denne Off-hand'en)

Total stats:

47 (30) Stamina

29 (24) Intellect

20 (8) Spell Hit Rating

143 (149) Spell dmg

Hiv på en +40 Spell Dmg enchant og du har 183 spell dmg totalt på sverd og off-hand.

Rep til Continuum Blade kan du begynne å farme nå. Gjør CoT Durnholme aka Old Hillsbrad Foothills nå som level 66, og du vil være revered innen 68/69. Dritlett å farme rep med Keepers of Time.

Lenke til kommentar

8202339[/snapback]

Er vel stort sett bare å gå for Battle mage's Baton til 70 ja. De fleste lvl70-instancer dropper identiske staver eller dagger/sword&offhand-kombinasjoner.

Lenke til kommentar
eter frost mages til frokost! inv_biggrin.gif

Ikke godt frostmages ;)

8156081[/snapback]

lol, sier du at det er umulig å slå gode frost mages som fire? hahahaha

8204289[/snapback]

Ehm, han sier det ja... Og ja det er sant

Lenke til kommentar
Sverd + Off-hand (Eventuelt denne Off-hand'en)

Total stats:

47 (30) Stamina

29 (24) Intellect

20 (8) Spell Hit Rating

143 (149) Spell dmg

Hiv på en +40 Spell Dmg enchant og du har 183 spell dmg totalt på sverd og off-hand.

Rep til Continuum Blade kan du begynne å farme nå. Gjør CoT Durnholme aka Old Hillsbrad Foothills nå som level 66, og du vil være revered innen 68/69. Dritlett å farme rep med Keepers of Time.

8205266[/snapback]

Såvidt jeg kan se vil ikke de rewardene der gi meg noen nye våpen for levling, i og med at jeg må være 70 for å å få tak i noe som helst av det. Tenker jeg holder meg til Battle Mage's Baton. Den var forøvrig veldig koselig! Føler at den ekstra critratingen økte skaden min uhorvelig mye :ph34r:

Lenke til kommentar

Ikke godt frostmages ;)

8156081[/snapback]

8204289[/snapback]

8205402[/snapback]

:dontgetit:

Mente det var omvendt jeg, i mage vs mage kamp?

Please explain :p

Lenke til kommentar

Ikke godt frostmages ;)

8156081[/snapback]

8204289[/snapback]

8205402[/snapback]

:dontgetit:

Mente det var omvendt jeg, i mage vs mage kamp?

Please explain :p

8209303[/snapback]

Iceblock, imp CS, Cold snap, WE, shatter :) trenger ikke si mer^^,

Summon WE, sleng på icebarrier, freeze+icelance=2kdmg på 30-36yd rang, så FN+cs forstbolt+icelance, ice block instants, cold snap FN, han blinker, freeze ice lance. kan ikke tape mot en firemage

Lenke til kommentar
Ice lance er ikke så bra som før, savner den gamle ice lance og frost nova

8209667[/snapback]

Den nerfen er SÅ oppskrytt, selv merker jeg den ikke, den er ment for de som ikke har hjernakapasitet til å kunne bruke mer en 1 skill hver kamp og spammer 3ice lance, springer til FN er klar og repeter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...