PcT Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 1v1 dør motstanderen før de er vet at jeg er der (I duels er det jo patetisk lett som en heavy fire mage) 2on2 for arena går det glatt å være full fire mage, dragons breath polly osv er alltid nice. Eneste stedet med problemer er 3on3 men om de fokuser meg kan jeg jo bare kite dem mens jeg blir heala. Personlig lvla jeg som fire, føles mye fortere, gjør så uendelig mye mer damage, og må ikke alltid vente på frost nova for crits! Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 I en duell har jeg aldri tapt mot en firemage (er 20/0/41) og i 2v2arena nuker vi firemages latterlig lett Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nja, jeg spiller Fire fordi jeg synes det er gøy. Kommer sikkert til å specce frost (Hvertfall til Ice block) for survivability, og kanskje noe i Arcane. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvordan er det med spelldamage vs. Imp. Fireball og Emp. Fireball? Er det verdt å ha det eller specce Scorch og gå i Arcane? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 eter frost mages til frokost! Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 2on2 for arena går det glatt å være full fire mage, dragons breath polly osv er alltid nice. Eneste stedet med problemer er 3on3 men om de fokuser meg kan jeg jo bare kite dem mens jeg blir heala. Funker heller dårlig å kite når det er 3 motstandere. Da vi eksprimenterte med 1 mage med full frost, 1 med full arcane med fire(meg) + en priest med full healing-spec, så ble jeg alltid drept før jeg rakk å gjøre noe særlig. Man trenger rett og slett iceblock når man er mot så mange motstandere. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 eter frost mages til frokost! inv_biggrin.gif Ikke godt frostmages Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Som 2 mages får dere 2 sheeps og ekstrem bra nuke / kite options, dere trenger bare å l2p Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Som 2 mages får dere 2 sheeps og ekstrem bra nuke / kite options, dere trenger bare å l2p 8156973[/snapback] Hvis du tenker litt lenger enn random arena hvor dere møter en rogue og to warriors ved navn: Stelfer, superwarrior og gihmly, så skjønner du at "2 sheeps" ikke er så enkelt som det høres ut som. For det første, det finnes sikkert 20 spells tilsammen på wow som avbryter spellen, for det andre, alle med litt vett i huet bruker pvptrinketen i arena, og sist, men ikke minst: Alle_lag har minst en klasse som kan dispelle. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Men du har 2 sheeps så du sheeper jo de som kan dispelle. Dessuten er en mage/mage/priest grp svak pga full cloth grp, heller gå med en mage/paladin/warr eller rogue Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Men du har 2 sheeps så du sheeper jo de som kan dispelle. Dessuten er en mage/mage/priest grp svak pga full cloth grp, heller gå med en mage/paladin/warr eller rogue 8157219[/snapback] Det er jo så fryktelig lett å løpe gjennom de 2 dps-klassene som står foran, og bare sheepe dispellern, som attpåtil har pvp-trinket. Du vil finne seg selv død før du rekker å komme ut av alle de forskjellige stun/silence/fucke-deg effektene. Desuten er arenaen designet slik at healers skal kunne gjemme seg på de feigeste måter, så det er nok desverre ikke så lett som du vil ha det til. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 nuke dpsen, ta healern på en CS og woy 10sec til å drepe en dps class big deal Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 nuke dpsen, ta healern på en CS og woy 10sec til å drepe en dps class big deal 8157305[/snapback] Tydlig at du ikke vet hva du snakker om. Standar arena-taktikk: 2 dps-klasser som løper foran (Helst en hybrid, med muligheten for å dispelle/off heale. Og 1 pure healer bakerst. Han vil gjøre hva som helst for å ikke dø, løpe bak stolper osv. Man må rett og slett drepe healern først, ettersom det er så godt som umulig å ta ut en spiller med 7-12 K hp mens healeren fortsatt lever(. Og du kan jo se for deg hva de 2 andre dps-klassene gjøre med deg mens du jager healeren. Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Specca noe jeg ikke hadde prøvd før i dag arcane/frost. Critta 2700 med icelanse :O da fikk jeg sjokk. og litt over 3k frostbolt. med arcane power da ofc. har 645 spell dmg. men den var dårlig pve da :/ Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Masse sider med PvP crap bakover her, ser jeg. Mindre PvP, mer Pve. Har ikke mage, men lurer fælt på hva som er best å specce for en ren raidemage. Tenk bare raiding, ikke noe annet. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg vil anbefale en 37/24/0 specc i arena hvis du har en healer med deg, da har du nødvendig med burst dmg og critt. Har prøvd som frost, men burst damagen på frost er så nerfa nå, og alle kommer seg ut av frost nova så lett, så jeg fort på hylla, nå går arena 2vs2, 3vs3 så d suser. Bare husk å få de som har shield, ice barrier til å bruke det før du fyrer av ap-pom-pyro, og la det ikke være så obvious. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Masse sider med PvP crap bakover her, ser jeg.Mindre PvP, mer Pve. Har ikke mage, men lurer fælt på hva som er best å specce for en ren raidemage. Tenk bare raiding, ikke noe annet. 8157690[/snapback] Arcane/fire Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg vil anbefale en 37/24/0 specc i arena hvis du har en healer med deg, da har du nødvendig med burst dmg og critt. Har prøvd som frost, men burst damagen på frost er så nerfa nå, og alle kommer seg ut av frost nova så lett, så jeg fort på hylla, nå går arena 2vs2, 3vs3 så d suser. Bare husk å få de som har shield, ice barrier til å bruke det før du fyrer av ap-pom-pyro, og la det ikke være så obvious. 8158751[/snapback] Hva gjør du mot rogues når du har arcene/fire da? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg er som oftest med en paladin både 2vs2 og 3vs3, når rogues, eller andre melee hunter angriper, gir han meg blessing of protection, jeg frost novaer/blastwaver blinker unna så de ikke skal kunne blinde meg og jeg får tid til å sheepe 1 av dem. Deretter går det som oftest lett å nuke ned de resterende. Lenke til kommentar
aril Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Advarsel! Dette blir langt og er knotete skrevet, men håper noen forstår hva jeg mener. Magen min er vel ikke akkurat bortskjemt med det ypperste av det ypperste av gear. Gearet er helt OK, men heller ikke mer enn det. Noe er drops/rewards, noe er kjøpt på AH. Mesteparten er grønt, men også litt blått. Jeg trives aller best alene og ser på meg selv som en nokså crappy gruppespiller, og har derfor aldri vært med på instancer. Etter det jeg forstår er det nettopp der man har de største sjansene til å få tak i godsakene. Som de fleste andre så vil jeg jo ha så bra gear som mulig, og her trenger jeg råd. Med tanke på at jeg aldri har vært med på instancer, og, at det kanskje heller aldri blir aktuelt, hvor bra gear kan jeg egentlig håpe på å få? - og ikke minst: hvor/hvordan får jeg tak i det? Jeg har allerede spart nok gull til flying mount når den tid kommer, så jeg er villig til å bruke det som måtte være nødvendig på AH for å kjøpe noe dersom godt gear i det hele tatt kan kjøpes for gull. Kom gjerne med helt konkrete eksempler på et fullt sett med bra Mage-gear. Jeg ønsker mest mulig dmg, pluss enda mer dmg, pluss enda mer dmg..... - Mage - lvl65,7 (pr. dags dato) - PvE - fullblods fire, og har (foreløpig) ingen umiddelbare planer om å respecce da jeg synes det funker bra for meg. - spiller 99,9% solo - HP ca. 4600 - Mana ca. 6600 (begge ubuffet) -------------- En annen ting jeg lurer på når det gjelder statsene på gear. Eksemplene under er fra mitt eget gear. Head ¯¯¯¯ +21 int +25 spell damage and healing +21 spell critical strike rating Shoulder ¯¯¯¯¯¯¯¯ +15 int +17 spell damage and healing +15 spell critical strike rating Summeres verdiene på gearet sammen slik at jeg for disse to får: +36 int, +42 spell damage and healing og +36 spell critical strike rating? Ser forresten ingen heller problemer med å kjøpe lvl70 gear allerede nå om jeg skulle komme over noe bra, men jeg må føle meg trygg på at det er nettopp det: bra. Endret 18. mars 2007 av aril Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå