Sindrelol Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg bruker heller rank 1 frostnova, koster mye mindre mana og skader 100 mindre eller noe. Blir ikke oftere resisted heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er bare i 16, men lurer på om dette er en god kampmetode: 41 yard Fireball pull (Er man innen 36 blir dette scorch eller fireball), scorch spam til de kommer fram til meg, da fireblast hvis de har relativt lite HP, frostnova om de har en del igjen. Er det tilfellet går jeg 7-8yards tilbake og spammer scorch til de dør, evt en fireblast. God knall? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er derfor jeg lurer. Hvis ikke må jeg trene på noe annet. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Må specce noe bra for raiding / 5mans / arena pvp. Hadde egentlig lyst å være fire men 40/0/21 ser for bra ut atm :/ 8053555[/snapback] I raids og 5 man synes jeg 40arc/21fire er den beste speccen for dps. Prøvde 40arc/21 frost er også bra, men fire er litt bedre, særlig hvis man har en del crit gear, eneste problemet er at Ice Block mangler. I arena tør jeg ikke å ha en specc uten Ice Barrier, problemet er at speccer som jeg liker i Arena ofte suger i PvE, f.eks Elemental Specc. Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er bare i 16, men lurer på om dette er en god kampmetode: 41 yard Fireball pull (Er man innen 36 blir dette scorch eller fireball), scorch spam til de kommer fram til meg, da fireblast hvis de har relativt lite HP, frostnova om de har en del igjen. Er det tilfellet går jeg 7-8yards tilbake og spammer scorch til de dør, evt en fireblast. God knall? 8058367[/snapback] Specc frost eller arcane for grinding, koste myye mindre mana=mindre downtime Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Les noen poster tilbake. Jeg vet at frost er mer effektivt, men liker fire, så jeg gjør det. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gå for en fireball scorch resten. Nova er bortkastet mana egnetlig. Du tar ikke så mye HP at det gjør noe. Har du litt lite etter en kamp så er det bare og eta litt fudd, siden det har du mye av=) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette er magen min: http://armory.wow-europe.com/#character-sh...l+Tiras&n=Gelth Noen som har råd til en casting order? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette er magen min:http://armory.wow-europe.com/#character-sh...l+Tiras&n=Gelth Noen som har råd til en casting order? 8062212[/snapback] Frostbolt, frostbolt fireblast, frost nova, frostbolt. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hei, jeg er en lvl 38 gnome mage, som først og fremst fokuserer på PvE. her er min build så langt: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Noen tips om hva jeg bør gå videre med herfra? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hei, jeg er en lvl 38 gnome mage, som først og fremst fokuserer på PvE. her er min build så langt: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000Noen tips om hva jeg bør gå videre med herfra? 8070879[/snapback] Hva slags PvE satser du på? å levle eller i instancer? for i så fall burde du gå Frost siden frost spells tar mindre mana så da får du holdt på lengere, også har Fire blitt nerfet for mye. Her er et eksempel på et bra Frost Build som holder fint til level 70: (17/0/44) Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg tar de instancer jeg har muligheten til, som regel. PvP gidder jeg sjelden. Lenke til kommentar
freshfish Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er 68mage - Spiller ikke så mye men > Har Fire / arcane ,> evi bra dmg-< Har ikke det beste gearet da men går bra ^^, Lenke til kommentar
Cigarette Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei! Jeg har nå laget meg en liten Gnome Mage som er lvl 14.. men det jeg lurte på var, hva er det godt PvE/lvling specc? hva burde jeg starte/fortsette og specce? Takker for svar, og gjerne link til et build! Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei!Jeg har nå laget meg en liten Gnome Mage som er lvl 14.. men det jeg lurte på var, hva er det godt PvE/lvling specc? hva burde jeg starte/fortsette og specce? Takker for svar, og gjerne link til et build! 8076145[/snapback] Dette er vel tatt opp 15001323 ganger nå. Frost er best for leveling generelt, fordi at du kan holde på lenger uten og måtte drikke hele tiden. Men hvis du går fire, så vil du gjøre fort mye damage men du vil i stedet får lenger downtime. Dermed, Frost er best. Noen som mener noe annet? link senere Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei!Jeg har nå laget meg en liten Gnome Mage som er lvl 14.. men det jeg lurte på var, hva er det godt PvE/lvling specc? hva burde jeg starte/fortsette og specce? Takker for svar, og gjerne link til et build! 8076145[/snapback] Dette er vel tatt opp 15001323 ganger nå. Frost er best for leveling generelt, fordi at du kan holde på lenger uten og måtte drikke hele tiden. Men hvis du går fire, så vil du gjøre fort mye damage men du vil i stedet får lenger downtime. Dermed, Frost er best. Noen som mener noe annet? link senere 8078378[/snapback] Lenge siden jeg har prøvd frost med skikkelig specc/gear, men jeg finner fire ganske mana-effektivt. På riktige mobs kan jeg grinde non-stop, uten å drikke. Men det er kanskje bare på spesielle steder.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Frostbolt, frostbolt fireblast, frost nova, frostbolt. thumbup.gif Ikke uttal deg om du ikke har peiling da Fireblast er waste om du grinder. Dårlig dmg pr. mana. Frostbolt, frostbolt, FN, Frostbolt/icelance. Mobs dør som regel på det for meg ihvertfall. Som fire vil jeg anbefale; Fireball, fireball, scorch, FN, Fireball, scorch eller noe lignende Spørs egentlig på om du har Shatter. Fireball på shatter er rimelig heftig Som frost kan jeg ofte drepe opp til 10 mobs på en manapool, mer om jeg summoner Elemental eller critter sykt. Endret 4. mars 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 drepe nonelites med firespecc så holder det med fireball-fireball-scorch-scorch-osv til mob er død. dem slår ikke så hardt at det gir deg noe mer downtime om mobben slår deg en gang Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Yay, 28! 3/3 Imp. Scorch, Pyroblast og Blast Wave neste. Mmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå