Bear^ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Etter å ha prøvd Human Paladin (til lvl 6, boring), Tauren Warrior (nå lvl 18, little boring), har jeg falt i totalt forelskelse med en undead Mage, lvl 9 atm. Nå er det da snart påtide for meg å velge proffesions til den lille døde rakkern, og lurer da på hvilken jeg skulle velge, som er til benefit for meg som mage. Trenger ikke noe money making skill slik sett, men kan være greit å ha en proffesion som jeg kan bruke til litt inncome. Jeg lurer og litt på Wands, jeg har nå en ganske standard wand, men har litt lyst på oppgradering. Noen tips til wands som passer til min level , og litt fremover (ca lvl 15)? På forhånd takk Lenke til kommentar
Pazaak Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hmm, spørs litt hva du liker Viss du sikter på PVP er engineering et klart valg (Pvp=Player Vs Player), for kortsiktig moneymaking er "Gathering" professions best (Herb,Mining;skinning), men viss det er på lvl 70 du vil tjene peng så roll Tailor(fint å lage sin egen armor) Og enchanting (kan tjene sykt på dette viss du vill), Jc er også fint, men koster MYE å få opp i skill Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Etter å ha prøvd Human Paladin (til lvl 6, boring), Tauren Warrior (nå lvl 18, little boring), har jeg falt i totalt forelskelse med en undead Mage, lvl 9 atm. Nå er det da snart påtide for meg å velge proffesions til den lille døde rakkern, og lurer da på hvilken jeg skulle velge, som er til benefit for meg som mage. Trenger ikke noe money making skill slik sett, men kan være greit å ha en proffesion som jeg kan bruke til litt inncome. Jeg lurer og litt på Wands, jeg har nå en ganske standard wand, men har litt lyst på oppgradering. Noen tips til wands som passer til min level , og litt fremover (ca lvl 15)? På forhånd takk 7949655[/snapback] Wand er egentlig ikke noe og satse på for mage, det funker ok frem til level 20, men etter det er det waste.. Siden mages kan lage eget vann ( conjure water) så gå heller for damagen du kan gjøre hele veien istedet for og stresse med og skaffe bra wand! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 OK, så er vel grei nødløsning frem til lvl 20 hvor sterkere damage spells gjør seg tydelig. Er ikke ute etter noe PvP med det første akkurat, men kan hende det kommer ettervært. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som har en really fin fire/arcane talent build? Tenker mest på lvling.. Men vil fortsatt ha PoM lvl 67 hvis dere lurer Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som har en really fin fire/arcane talent build? Tenker mest på lvling.. Men vil fortsatt ha PoM lvl 67 hvis dere lurer 7991135[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=kf0E00fzxIziZxgMzbc0o Imo, siden Emp. Fireball/Frostbolt er nerfet, er Arcane treet ganske heftig nå. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som har en really fin fire/arcane talent build? Tenker mest på lvling.. Men vil fortsatt ha PoM lvl 67 hvis dere lurer 7991135[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=kf0E00fzxIziZxgMzbc0o Imo, siden Emp. Fireball/Frostbolt er nerfet, er Arcane treet ganske heftig nå. 7991594[/snapback] Tuusen takk! Det så veldig lovende ut..tips til noen addons som jeg burde anskaffe også ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=36326 noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Haha stilig.. Men den der er jo dømt til å bli fiksa. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som vil gi meg en ice/arcane build? Trenger det mest til end'game Lenke til kommentar
zaico Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synes denne er spennende, selv om du mangler protection! Burst Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=36326 noen som har prøvd dette? 8016862[/snapback] Rått! Fikk lyst til å prøve det ut. Det som er surt er at dette kommer til å bli endret i neste patch... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Lagde meg en liten Blood Elf Mage alt, og regner med at jeg går Fire. Noen tips til stats/kampteknikk? Er det fireball spam med Pyroblastopener som gjelder for levling, og er imp. scorch verdt tre poeng? Edit: Er imp. Fireball bedre enn Impact, selv etter nerfen? Edit2: Impact, ikke ignite. Endret 25. februar 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Når jeg grinder ( 59 atm ) åpner jeg som regel med en pyro etterfulgt av Scorch-spam til de dør.. Funker kjempegodt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 +/- hvor mange scorch trenger du for å drepe noen etter pyro (Med/uten crits)? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har egentlig ikke telt over, men rekker ikke stacke opp debuffen fullt hvertfall. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har du mye crit/spelldamage? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Å åpne med pyroblast gir ingen stor fordel, bortsett fra 3 sekunder med bortkastet tid. Kjør Scorch hele veien til evt. mobben kommer til deg, og da fyrer du på med en Fire Blast, funker flott.. Selv grinder jeg (som mage, lvl61) nå ved hjelp av AoE, i sjøen i Zangarmarsh, fiskene der gir ~300xp hver, tåler 1500 skade og de kommer som 4 av gangen, puller gjerne 3-4 sånne packs, og det blir en del xp av det Har +420 til fire når jeg grinder nå, med full fire specc (dragon's breath er imba til slike formål). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så imp. Scorch blir et must, imp. Fireball kan droppes til fordel for Impact og Pyroblast blir nærmest ubrukelig til annet enn sheep-opener i PvP? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) 5/5 Impact (10-14) 2/2 Flame Throwing (15-16) 3/5 Ignite (17-19) 2/2 Incinerate (20-21) 2/2 Burning Soul (22-23) 2(+3)/5 Ignite (24-25) 3/3 Improved Scorch (26-28) 1/1 Pyroblast (29) 3/3 Critical Mass (30-32) 1/1 Blast Wave (33) og så videre.. Ok, må rette meg selv så det ikke blir feil. 20-21 kjører du Burning Soul, og 22-23 kjører du Incinerate. Får ikke Scorch før level 22 :/ Endret 25. februar 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå