Chrynarx Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ser denne builden fin ut for leveling? http://www.wowhead.com/?talent=AVMriRfzVtboZxx 7810266[/snapback] Aner ikke, dette er mage tråden! =) Lenke til kommentar
Verg Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Litt små off-topic, men hvor kan jeg få tak i essence of water? trenger det til noen gloves. 7807885[/snapback] Water Elementals i Felwood f.eks 7807913[/snapback] Takker for svar, Er snart 50 så kan dra felwood tenker jeg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Personlig ville jeg speccet Frost for å levle. Tar jo helt av. Kan drepe mobs på mobs på mobs uten å stoppe. Har bare 342 Spelldamage også Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ser denne builden fin ut for leveling? http://www.wowhead.com/?talent=kf0E00fzZxxMzfccoeRL edit: feil link, lol 7810266[/snapback] Ganske lik specet mitt, bare at jeg har 5/5 på impact, noe som er nødvendig med firespec imo. Det funger jo helt fint til grinding, og når man skal ta vanskelige 2-mans eliter er det bare å fyre av alle cooldowns, så kan man lett soloe de. Det er også mye morsomere å grinde med fire enn med frost, rett og slett fordi moben er konstant påvirka av enten ignite eller impact. Eneste negative er at man trenger pause etter annenhver mob. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Genial levling specc Frost ftw Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Starta opp igjen den level 50 magen min som har støva ned på RC siden sommeren, respecca frost og skaffa litt gear http://ctprofiles.net/5039533 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lurer på en ting angående Shatter på talentene på frost. "Increases critical strike chance against frozen targets" eller noe sånn, hva mener de med frozen targets? Nok å være påvirket av en frostbolt? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lurer på en ting angående Shatter på talentene på frost. "Increases critical strike chance against frozen targets" eller noe sånn, hva mener de med frozen targets? Nok å være påvirket av en frostbolt? 7813937[/snapback] Hvis de står i frostnova. Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ah, lvl 65 mage, har specca 12 i fire(pyro) og resten i arcane sålangt. Har hatt arcane blast-critter på over 3000, pyro på over 4000, og i det hele tatt er det kjempemorsomt. Har vært frost-mage så lenge jeg kan huske, så litt forandring gjorde susen. 7807958[/snapback] litt OT, men spiller du fremdeles på Grim Batol? nick? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Neste patch håper jeg Blizzard rydder litt opp: 1. Ignite tilbake slik den var. 2. Nether Protection nerf. Tvilsomt. Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Eller av en water elemental eller frostbite eller whatever Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Eller av en water elemental eller frostbite eller whatever 7814819[/snapback] Ikke water elementalen sin nova, nei Lenke til kommentar
Verg Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Eller av en water elemental eller frostbite eller whatever 7814819[/snapback] Ikke water elementalen sin nova, nei 7815018[/snapback] Joda, jeg fikk meg netopp water elemental, Critter som bare det jeg når jeg bruker frost novan til Elemental. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har water elemental selv, men jeg får ikke opp pet-bar for den engang :S Har ikke fått opp pet-bar mer enn i ett angrep iløpet av "alle" de 5-6 dagene jeg har vært frostspeccet :S Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du får Shatter-effect av frostnovaen til WE ja. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du får shatter av alle typer freeze.. WE nova, din nova, frostbite etc etc Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du får Shatter-effect av frostnovaen til WE ja. 7817273[/snapback] Ah, okay. Mener å ha hørt at det ikke skulle ha noen innvirkning jeg. Føltes heller ikke ut som det hjalp det grann da jeg hadde WE sist gang. Har water elemental selv, men jeg får ikke opp pet-bar for den engang :S Har ikke fått opp pet-bar mer enn i ett angrep iløpet av "alle" de 5-6 dagene jeg har vært frostspeccet :S 7817043[/snapback] Hvis du bruker Bartender addonen: Skriv /bar lock. Da kan du definere keybindings, hvor barene skal stå og ikke minst, hvilke barer som skal vises. Hvis "pet-bar" lyser rødt, klikk på den så den blir grønn. Da vil den vises hver gang du summoner WE ^^ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Bruker ingen bar-addons, så det hele er litt merkelig. Virker nesten som om CT Mod har gjort noe der, selv om jeg har strippet vekk alt som har med bars fra den. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Bruker ingen bar-addons, så det hele er litt merkelig. Virker nesten som om CT Mod har gjort noe der, selv om jeg har strippet vekk alt som har med bars fra den. 7817611[/snapback] Det er en Blizzard-bug. Skjer hvis du summoner elementalen mens du er i kamp. Det samme skjer for Hunters også, trolig også warlocks. Skjer med folk som har null addons installert også. Øystein Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Aha, okay. Det er nesten litt trist, siden den kun holder i 45 sekunder pleier jeg som oftest aa fyre av en frostbolt eller to foer jeg summoner den - nettopp for aa kunne ha best nytte av den. Takk for at du oppklarer det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå