Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs litt hvordan du vil spille. Imo er frost mer nyttig pga ice block, ice barrier, mens fire er/kan være en del mer dmg. Jeg har frost/arcane på 57 magen min funker fin fint :)

Har prøvd fire/arcane og arcane/fire og men frost/arcane passer best for meg. Så jeg vil si det er en smakssak hvordan du vil spille.

Lenke til kommentar

Okay, så det er fortsatt delte meninger. Det er jo vel og bra det, men er det noen merkbar forskjell i hvor kjapt XP'en renner inn?

Jeg må si at jeg ikke er veldig begeistret for de stedene jeg kan queste nå. Forøvrig regner jeg heller ikke med at det blir noe PvP'ing, da dette faktisk er en av de første mer eller mindre seriøse characterene jeg har på en PvE-server.

Lenke til kommentar
Okay, så det er fortsatt delte meninger. Det er jo vel og bra det, men er det noen merkbar forskjell i hvor kjapt XP'en renner inn?

Jeg må si at jeg ikke er veldig begeistret for de stedene jeg kan queste nå. Forøvrig regner jeg heller ikke med at det blir noe PvP'ing, da dette faktisk er en av de første mer eller mindre seriøse characterene jeg har på en PvE-server.

Nå er jeg bare lvl42 da, så du skal nok ta det jeg sier med en stooor klype salt, men jeg bruker fire/arcane-build på min mage, kvalmende bra xp/time sammenlignet med druiden min.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er Arcane Missiles bugga? Avogtil når jeg skal bruke dem på fiender, får jeg opp "Invalid Unit" eller noe slikt.. Wanden finner også avogtil ut at den ikke gidder å gå på auto...

edit: nå har det også skjedd et par ganger at han står å channeler arcane missils, men ingenting kommer ut.. å mob tar ingen skade..

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...