tigergutten Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Liker rett og slett selv best fire, og makset den ut for så å gå over på arcane treet... "alle" sier frost er best i pvp, men for meg som spiller på pve server blir det minimalt med pvp`ing foreløpig.. da sverger jeg til frost, kan heller respecce om det skulle trenges igjen senere Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det spørs litt hvordan du vil spille. Imo er frost mer nyttig pga ice block, ice barrier, mens fire er/kan være en del mer dmg. Jeg har frost/arcane på 57 magen min funker fin fint Har prøvd fire/arcane og arcane/fire og men frost/arcane passer best for meg. Så jeg vil si det er en smakssak hvordan du vil spille. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Okay, så det er fortsatt delte meninger. Det er jo vel og bra det, men er det noen merkbar forskjell i hvor kjapt XP'en renner inn? Jeg må si at jeg ikke er veldig begeistret for de stedene jeg kan queste nå. Forøvrig regner jeg heller ikke med at det blir noe PvP'ing, da dette faktisk er en av de første mer eller mindre seriøse characterene jeg har på en PvE-server. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så lenge motstander ikke har mye FR, er fire > frost imho grunnet overlegen dps. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Uten Ice Block er jeg helt lost. Jeg bare virrer rundt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :o Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dinget nettopp level 33 med magen, hvor burde jeg queste/grinde nå? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dinget nettopp level 33 med magen, hvor burde jeg queste/grinde nå? stv hillsbrad funker vel? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er det bare meg, eller er hele The Barrens fylket et UTROLIG kjedelig sted? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Okay, så det er fortsatt delte meninger. Det er jo vel og bra det, men er det noen merkbar forskjell i hvor kjapt XP'en renner inn? Jeg må si at jeg ikke er veldig begeistret for de stedene jeg kan queste nå. Forøvrig regner jeg heller ikke med at det blir noe PvP'ing, da dette faktisk er en av de første mer eller mindre seriøse characterene jeg har på en PvE-server. Nå er jeg bare lvl42 da, så du skal nok ta det jeg sier med en stooor klype salt, men jeg bruker fire/arcane-build på min mage, kvalmende bra xp/time sammenlignet med druiden min. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke for å være frekk eller no. Men skal ikke SÅ mye til å får å grise en druides xp/time Mener selv også at frost/arcane er best til å aoe grinde. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har noen noen gode artikler/guider for mage? takker Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Respecca til "elemental build" jeg 27 frost/24 fire. Er bare lvl 48 nå for øyeblikket, så mangler endel i fire enda Konge build, savner ikke pom så altfor mye. Ignite+ ice shards og shatter er ganske fett Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hva er det beste gearet en lvl 36 mage kan ha? (horde) Altså PVP. Kan noen lage en liste med thottbot linker? Det jeg har fra før som jeg ikke trenger bedre er disse: Beguilder Robes Berylline pads (shoulders) Illusionary rod Utrolig digg hvis noen kunne få til dette ettersom jeg vet lite om Mage ting ettersom jeg egentlig er rogue. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 På level 36 er det ikke så mye pvp rettet utstyr, med mindre du blir revered i AB. Det du derimot skal se etter er +dmg på spells og stam/int, for pvp altså. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg mente PVE. Sorry Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Er Arcane Missiles bugga? Avogtil når jeg skal bruke dem på fiender, får jeg opp "Invalid Unit" eller noe slikt.. Wanden finner også avogtil ut at den ikke gidder å gå på auto... edit: nå har det også skjedd et par ganger at han står å channeler arcane missils, men ingenting kommer ut.. å mob tar ingen skade.. Endret 19. november 2005 av superreven Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 NOOOOOO! http://synapse.redphive.org/wow/fixedtier2.jpg Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Ohh no netherwind ser ut som det står 2 vannflasker oppe skuldrene!! /cry Endret 19. november 2005 av ThaAntihero Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) nå har blizzard lekt nok med oss mager..tar jo helt av på US forumene. edit: haha, denne var bedre! http://img511.imageshack.us/img511/7548/magetier39nx.jpg Endret 19. november 2005 av nord Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ingen andre mages som har hatt problemer med Arcane Missiles? Da må jeg jo bare .... ikke vet jeg.. reinstallere spillet eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå