Sindrelol Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) (Så veldig feil på siste post. Bare slett denne) Endret 9. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis du ikke har healer, er trikset bare å ta mobs som er et par levels under deg, da det ikke er XP/mob, men XP/tick som teller i grinding. Lenke til kommentar
Verg Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han var i Raven hill Cemetary, Ikke plaguelands. Og hva mener du med tick? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Med tick mener jeg tidsenhet, som f.eks. sekunder, minutter eller timer. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Han var i Raven hill Cemetary, Ikke plaguelands. Og hva mener du med tick? 7681215[/snapback] Wow, stor feil fra min side Nvm det jeg sa! ^^ Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Liker ikke helt dette etter patchen, kan ikke ha alt i frost lengre (2/0/49 før patchen ftw!, 0/0/51 nu) Personlig elsker jeg bare kontrollen til en frost mage, å kunne få warriors til å gråte med r1 frostbolts Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg må si jeg ble overraska da jeg prøvde meg på en 61 elite bug i Silithus i går og tok den ned lett som bare det... Så vant med å spille druid og slite som eff med de, men det gikk jo på 1-2-3. Frost ftw <3 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg må si jeg ble overraska da jeg prøvde meg på en 61 elite bug i Silithus i går og tok den ned lett som bare det... Så vant med å spille druid og slite som eff med de, men det gikk jo på 1-2-3. Frost ftw <3 7683794[/snapback] Pleier de å droppe noe bra? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, han mener nok bugsa som iallfall noen av oss hater etter AQ opening farm Dropper greit trash, men ikke verdt det. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 uff, andre her som ikke får kjøpt rank 12 fireball av trainer? Sendte inn en ticket til gm, og alt han sa var at de visste om det, og at jeg kanskje skulle kjøpe den på ah i stedet!! Ble respecc frost på meg Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Fireball (Rank 12) er trainable på level 62 - AFAIK. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nei, han mener nok bugsa som iallfall noen av oss hater etter AQ opening farm Dropper greit trash, men ikke verdt det. 7684049[/snapback] Dropper greit trash? Bugsa i Silithus, elitene dere tenker på? Er det dem sier jeg haha. Dem dropper omtrent ikke en dritt. Drepte 340 stykker over 2 dager. Farma dem til quester for badges. Må jo drepe 30stk for et badge. Loot etter 340 kills (ja jeg kødder ikke) 3stk green items som også hadde helt feil stats. Mobsa er ranket som noen av dem med dårligste loote i spillet. Kan ikke anbefalle noen et slikt mareritt, jeg drømte nesten om Starship Troopers etter jeg var ferdig med questene. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Personlig har jeg drept et par tusen av dem for AQ40 opening >_< Helt greit trash, grunnen til at de ikke dropper bedre er siden for AQ40 farminga kreves det å drepe ca 45 000 av dem Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Synes det blir feil å si greit trash å drepe, da mobvaluen er lik for en geologist none elite.(samme med resten av cultistene) Man dreper greit 3 none elites i løpet av tiden man bruker på en elite bug. Du greier sikkert flere også, avhenger av klasse og utstyr) 3x mobvalue stiller dem elitene litt i skyggen sier nå jeg. Flere i guilden har også farmet på dem i forbindelse med quester, like elendig med drops for dem. Lenke til kommentar
Stolrygg Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er frost mage og lurer på om det lønner seg gå "all inn" på de nye talentsa, eller gå over til gode gamle arcane etter ice barrier? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du bør skaffe deg empowered frostbolt hvertfall. Water Elemental kan også være rimelig nifty både i pvp og pve. Jeg har nå 8 poeng i arcane for å få litt egenskaper av clearcasting pga raids. Kommer til å kjøre deep freeze, eller elemental build da jeg skal grinde xp igjen pga TBC. Lenke til kommentar
essu Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei, jeg skal starte en frost mage... men hvordan er frost mage i pvp? Da mener jeg på lvl 60:D Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 De har veldig bra survivalbility imo og Ice Barrier er forferdelig digg i forhold til Mana Shield. Ice Block imo er den PvP spellen Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva tror dere er den beste levlings builden? Kjører atm Arcane ned til 5/5 mind mastery, og resten i frost.. Hva tror dere? Hvordan funker full fire til å levle med? (Levlet 0-60 som frost mage) Lenke til kommentar
Verg Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg hadde fire fram til 40 byttet om til frost og angrer ikke, skal ta mind mastery når jeg har får ice elemental. KJører ATM en hel haug med AoE grinding, skaffet 15 G og 40 K exp på 2-3 timer. veit ikke om det er veldig bra, men jeg syns nå det. BTW ikke mer en 1 K var rested. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå