Kontorstol Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg synt denne magen var fin jeg Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg synt denne magen var fin jeg 7653634[/snapback] ja den magen var veldig fin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg synt denne magen var fin jeg 7653634[/snapback] Skal vedde på det der er en slik en G.I.R.L. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Og hvorhen tamer du en slik G.I.R.L ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Og hvorhen tamer du en slik G.I.R.L ? 7654187[/snapback] G.I.R.L?? Girl er jente da men kansje G.I.R.L er noe med wow?? Vel..Jeg spiller ikke wow så forklar? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 G.I.R.L er en forkortelse brukt i visse nettmiljøer hvor sjargongen går mye i at det umulig kan finnes jenter på internett. eller at "there is no girls on the intarweb!" og står for: Guy In Real Life. hihi, men stilig mage ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 lol, imba mage den pwner jeg bytter en noob 60 frost mage mot den der anytime xD Lenke til kommentar
Verg Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmph.. Er litt små lei treig levling nå ass.. Grinding går for sakte ulda er dritt kjedelig.. er akkurat for lav til ZF.. eller er 43.. så det kan gå.. men trenger en måte og levle fort på.. veldig fort. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmph.. Er litt små lei treig levling nå ass.. Grinding går for sakte ulda er dritt kjedelig.. er akkurat for lav til ZF.. eller er 43.. så det kan gå.. men trenger en måte og levle fort på.. veldig fort. 7657973[/snapback] På min mage speccet jeg frost og AOE grindet piratene i Tanaris. Funket utrolig bra Lenke til kommentar
Verg Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 På hvilket level? er frost speccet.. kan jeg AoE dem? på mitt level.. 43. Lenke til kommentar
Verg Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er denne threaden alltid så treig? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Tråden er treig fordi enten: a) Alle har rerolla 'lock - og eller annen 'class of the month' b) Folk er busy med å whine om GCD på cs på blizz's forum Eller...? (For min egen del har jeg pensjonert mage'n og spiller bare Rogue for tiden). Endret 8. januar 2007 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen som har erfaringer med imp. arcanemissile build? er 2/0/49 nå men har ille lyst og teste en arcanebuild som bygger runt og bruke arcanemissile. Noen som har noen forslag eller synspunkter? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Spørsmål ang. AoE grinding: Det er best å være frost specet til AoE grinding? uansett om man er solo eller med en priest/annen partner? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det medfører riktighet. I hvert fall pre 2.0 med ice barrier og ice block. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Spørsmål ang. AoE grinding:Det er best å være frost specet til AoE grinding? uansett om man er solo eller med en priest/annen partner? 7673044[/snapback] Tja, jeg AOE-grindet meg fra level 49 til 56 sammen med en priest. Da hadde jeg Arcane/ fire spec. Ganske gimpa til AOE egentlig, men det funka fint. Det er jo bedre med frost, ettersom man da får veldig fine Cone of cold critts, og man lever mye lenger på grunn av icebarrier ( Og har muligheten til å bruke Iceblock og la priesten få aggro i stedet hvis det går galt :!: ) Lenke til kommentar
Verg Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Spørsmål ang. AoE grinding:Det er best å være frost specet til AoE grinding? uansett om man er solo eller med en priest/annen partner? 7673044[/snapback] Tja, jeg AOE-grindet meg fra level 49 til 56 sammen med en priest. Da hadde jeg Arcane/ fire spec. Ganske gimpa til AOE egentlig, men det funka fint. Det er jo bedre med frost, ettersom man da får veldig fine Cone of cold critts, og man lever mye lenger på grunn av icebarrier ( Og har muligheten til å bruke Iceblock og la priesten få aggro i stedet hvis det går galt :!: ) 7673174[/snapback] Hvor lang tid tok det? Cirka hvor mange timer? Og hvor? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Godt over 1 år siden, så ikke spør meg om tid! :!: Men jeg startet i level 49 i Un'Goro Crater. Der var det veldig fint, ettersom det stod relativt mange dinosaurer, tett inntil hverandre. Etterhvert (husker ikke nøyaktig level) dro vi til Western Plagueland. Den ene åkeren der er perfekt for AOE-Grinding. Da vi først startet der droppet det 2 epics, 2 dager på rad xD Edit: Skrivefeil. Endret 8. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Verg Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 okei xD Vel, skal til Western Plaguelands. Men veit ikke når 54 er vel levelen xD Lenke til kommentar
Veta Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 takk for raske/gode svar =) Men.. jeg dreit meg litt ut idag da, når jeg skulle AoE-grinde litt på Raven Hill Cemetary. For jeg daua jo hele tiden. Er det noen som har en tips/guide til hvordan man kan AoE-grinde solo som en frostmage? Er jo bare lvl 27, så jeg har ikke Ice Barrier ennå. Og det blir også mye lettere å pulle uten å miste mye hp etter at jeg har fått mount da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå