Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Kjappeste må vel være å grinde humanoids i din level (For cloth)

Vet ikke om noen bestemte mobs som kan være bedre enn noen andre.

7597694[/snapback]

Farmet Southsea piratene i Tanaris, noe som viste seg å være lønnsomt. Fikk masse greens(og en blue) og cloth. Tjente ca 35g på noen timers farming. Levlet gjorde jeg også. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjappeste må vel være å grinde humanoids i din level (For cloth)

Vet ikke om noen bestemte mobs som kan være bedre enn noen andre.

7597694[/snapback]

Farmet Southsea piratene i Tanaris, noe som viste seg å være lønnsomt. Fikk masse greens(og en blue) og cloth. Tjente ca 35g på noen timers farming. Levlet gjorde jeg også. :D

7616929[/snapback]

Hehe, levlet der i min tid jeg også. Kjempe bra grindespot. Bare synd at det alltid var mange hordes der ;<

Lenke til kommentar
Er Shatter bugget? Føler ikke jeg får økt crit chance mot frozen targets lenger...

7638925[/snapback]

Virker som det funker som det skal, får iallefall 50% mer crit med Fireblast, Blast Wave, Cone of Cold etc.etc..

Lenke til kommentar

Siden staven jeg bruker atm er så dårlig at jeg blinker vekk hver gang jeg tror noen skal inspecte meg, er jeg i søken etter en mage-/caster-staff som dropper i et endgame instance, helst et for fem personer.

Så hvis noen har forslag til hvilket item jeg skal legge meg etter, og gjerne litt egne erfaringer med hvor lett det er å downe aktuelle boss, og få gruppe til instancet (jeg er ganske ny i endgame).

Lenke til kommentar
Siden staven jeg bruker atm er så dårlig at jeg blinker vekk hver gang jeg tror noen skal inspecte meg, er jeg i søken etter en mage-/caster-staff som dropper i et endgame instance, helst et for fem personer.

Så hvis noen har forslag til hvilket item jeg skal legge meg etter, og gjerne litt egne erfaringer med hvor lett det er å downe aktuelle boss, og få gruppe til instancet (jeg er ganske ny i endgame).

7641679[/snapback]

Ville gått for Grand M. Mageblade, og Frost/Fire offhand fra AV. :p

Lenke til kommentar

7641679[/snapback]

7641709[/snapback]

Det hadde selvsagt vært det ideelle, men orker ikke PvPe så mye da jeg synes PvE er mye gøyere i lengden. I inst får jeg i tillegg penger, RC og random loot. Har jo ikke epic mount enda. D=

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

7641679[/snapback]

7641709[/snapback]

Det hadde selvsagt vært det ideelle, men orker ikke PvPe så mye da jeg synes PvE er mye gøyere i lengden. I inst får jeg i tillegg penger, RC og random loot. Har jo ikke epic mount enda. D=

7641722[/snapback]

Som Per Stian skrev.

Gjør pvp.

Om du synest det er kjedelig så hold ut.

Lettere å skafe seg items via pvp nå enn fra instancer. Dessuten behøver du ikke være redd for at en annen spiller skal "ninja" "ditt" drop.

Den tiden jeg har brukt på pvp dem siste ukene har jeg fått flere epics enn på flere måneders raiding.

Du kan for eks. gå for bare mageblade, og så skaffe deg offhanden fra UBRS.

Eventuelt er denne siden utrolig nyttig vedr. "class" drops. :)

Epic mount ville jeg kanskje venta med å grinde gull til.

Flere sier at det dropper mere gull fra lvl 60 og opp. Tror det er lettere å grinde gull etter 16. Jan da TBC har release.

Lenke til kommentar

7641679[/snapback]

Som de andre har sagt, så kan du gå for GM-dagger og AV-offhand.

Men, hvis du ikke orker så mange timer i BG, så kan du gå etter den blå AV-staffen (25 stamina, 15 Int og 15 spelldamage) Den koster 20 AV-marks, men vet ikke hvor mye honor, men den koster ihvertfall ikke mer enn 5000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...