Verg Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 tjente du mye i dm`sånn ca? 7596143[/snapback] Meh.. lå vel på rundt 1 G. SFK er mye bedre, kompisen min tjente 5-6 G. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvor kan jeg tjene mest penger på kortest mulig tid som frostspecced i lvl44? Må farme litt penger til den nyoppstartede billigtwinken min, som jeg skal spille på til jeg reroller pala i TBC. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kjappeste må vel være å grinde humanoids i din level (For cloth) Vet ikke om noen bestemte mobs som kan være bedre enn noen andre. Lenke til kommentar
Verg Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kunne trengt litt hjelp med forslag til grinde steder. er rimelig lei badlands og STV. Vil gjerne ha noe ferskt som.. vel.. er moro. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Trenger kritikk på denne builden her som jeg skal ha i level 70. (34/00/27) Fire kommer til å være ubrukelig i level 70 når man trenger mest survivalbility som mulig på grunn av Arenaer pluss at jeg har alltid likt Frost. Har fullt Frost atm og synes at jeg kunne fått bruk for PoM og AP i BC. Selv om Water Elemental er fryktelig fint å ha. will miss it! Endret 31. desember 2006 av Adey Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Trenger kritikk på denne builden her som jeg skal ha i level 70. (34/00/27) Fire kommer til å være ubrukelig i level 70 når man trenger mest survivalbility som mulig på grunn av Arenaer pluss at jeg har alltid likt Frost. Har fullt Frost atm og synes at jeg kunne fått bruk for PoM og AP i BC. Selv om Water Elemental er fryktelig fint å ha. will miss it! 7610336[/snapback] Ser du har hoppet over +15% manaregen i combat, var det med vilje eller? Det er ett must i nesten alle magebuilds der man går ned i arcane. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Takk for at du sa ifra. Er det lurt å ta Arcane Meditation i steden for Piercing Ice da? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Mja, Prismatic Cloak reduserer damage taken med 4%, og er 2 poengs, ville kanskje vurdert å flytte over disse. og så kanskje enten ice block eller 1 pt. piercing ice. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Når det kommer til levling build, hva anbefaler dere da ? Frost eller Fire ? Hvert fint om noe kunne linket med en talet kalkulator. Er lv 42. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Frost for grinding frost lagde den fort!! Endret 31. desember 2006 av Adey Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Spelldamage er alltid morro. 2/5 Mind Mastery kunne heller være noe enn 1/3 Piercing Ice. Dette ble jo da mer i Arcane enn det jeg hadde tenkt først men pytt pytt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Frost for grinding frost lagde den fort!! 7610976[/snapback] Ville vel kanskje gått for 20% mer range istedenfor mer % crit på target siden når man levler dør det meste før man har fått på 5 uansett Noe i den her duren kanskje.. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) "Dobbel post" Slett denne ;< Endret 1. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Trenger kritikk på denne builden her som jeg skal ha i level 70. (34/00/27) Fire kommer til å være ubrukelig i level 70 når man trenger mest survivalbility som mulig på grunn av Arenaer pluss at jeg har alltid likt Frost. Har fullt Frost atm og synes at jeg kunne fått bruk for PoM og AP i BC. Selv om Water Elemental er fryktelig fint å ha. will miss it! 7610336[/snapback] Det var et fint spec det, men hvis jeg var deg ville jeg tatt bort 3 talentpoints på magic absorption, og heller satt de på imp, manashield(Must mot hunters) Ser du har hoppet over +15% manaregen i combat, var det med vilje eller? Det er ett must i nesten alle magebuilds der man går ned i arcane. Det er virkelig ikke et must imo. Kjekt å ha i instancer, men for en AP-mage, så varer kampene under 10 sekunder. Kommer selvsagt til å forandre seg i TBC grunnet økt stamina hos alle, men fortsatt, ikke et must. Endret 1. januar 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) takk for alle tips. Sånn tror jeg den blir: (37/00/24) Ser ikke builden din Sindelol Endret 31. desember 2006 av Adey Lenke til kommentar
Veta Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har nå fått smekka sammen 10g til min lvl 26 mage, og har nå respecca til frost. Har nå denne Hvis dette suger så klikker jeg. Må bruke tid på å få 15g xD Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har nå fått smekka sammen 10g til min lvl 26 mage, og har nå respecca til frost.Har nå denne Hvis dette suger så klikker jeg. Må bruke tid på å få 15g xD 7615042[/snapback] Fixed link. Bare lurer på... Hvor mange ganger har du respecca? :o Og du er bare level 26? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja. altså.. jeg begynte med å gå fire, så fikk jeg høre at frost var best og tenkte at det var verdt 1g. Jeg fikk deretter høre at Pyroblast var imba, noe den egentlig ikke var imo. Så nå vil jeg gå frost, lvle med frost, og fortsette med frost etter det. Elsker å se fiendene streve med å gå sakte mot meg, og når de endelig kommer fram får de frost nova, og så en til frostbolt på seg Lenke til kommentar
Verg Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Går frost selv, har gjort noen feil så må hoste opp 15 G for og re specce -.- Lenke til kommentar
pydi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Frost for grinding frost lagde den fort!! 7610976[/snapback] Ville vel kanskje gått for 20% mer range istedenfor mer % crit på target siden når man levler dør det meste før man har fått på 5 uansett Noe i den her duren kanskje.. 7611099[/snapback] skal man drive å levle er det lite som slår et blizzard build.... da levler mqn sinnsykt fort.. snakker som en lv 60 mage http://www.wowhead.com/?talent-bc=RZZVVMhcc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå