Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 0/ 10 (Impact og ignite) og resten på frost.

Water elemental er en ufattelig imba, den skader nok til å nesten soloe players med under 3k hp :D

7463037[/snapback]

 

Water elemental soloer Silithus cultist enkelt.

Både meele og rock trowers har den soloet.

Bare husk å sleng inn et wand skudd på moben så du får loote.

Lar du den soloe den uten selv å gjøre skade på moben mister du loote.

Liker godt dem nye talentsa. :)

Lenke til kommentar
Dumme Blizzard som ødelegger for oss clensers :<

7472637[/snapback]

 

Decurse er fremdeles enkelt å gjøre for oss mages.

 

Decurset selv 4 grupper under Chrom på fredag. Bruke kun CTRA frames der folk fikk rød bakgrunn hvis de hadde en curse på seg, og brukte bare en keybinding til action baren der jeg har Remove Lesser Curse (Samme keybinding som jeg hadde til decursive før), og klikket på personene som var curset. Easy as pie.

 

Det er litt vanskligere for dr00ds og slikt, ja. Men for mages er det lett som bare det.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Deffinitivt. Var i StV arenaen her om dagen, teamet opp med en warrior. (Spilte som prest da, men anyways...) Så kommer en hunter tuslende, silence-shotter meg, eier nesten warrior med 2 crits. Samme greien med meg, men klarer akkurat å heale både meg og warrioren. Vant, men allikevel, syns hunters har blitt buffa litt vel mye...

Lenke til kommentar
Deffinitivt. Var i StV arenaen her om dagen, teamet opp med en warrior. (Spilte som prest da, men anyways...) Så kommer en hunter tuslende, silence-shotter meg, eier nesten warrior med 2 crits. Samme greien med meg, men klarer akkurat å heale både meg og warrioren. Vant, men allikevel, syns hunters har blitt buffa litt vel mye...

7474770[/snapback]

 

shamaner kan dere heller wine om pvp mot en epic resto shaman han dengte meg noe sykt siden vær gang han mistet liv pumpet han opp Shildet som healer og poff fult liv..

 

PS: mages er enkelt nå :p cloak of shadow 4thewind

Lenke til kommentar
Det jeg har mest problemer med for tiden i PvP er hunters. De er ranged, treffer hardt som juling, og har et f**** pet som stadig interrupter dine spells.

 

Øystein

7474549[/snapback]

 

mens dere Critter får et par k?

7474615[/snapback]

 

For å drepe en hunter trenger jeg minst 2 frostbolt crits, det er minimum 5 sekunder med casting uten interruptions. Da har hunteren truffet meg med silence(eller shatter) shot, multishot, aimed shot og arcane shot. Og jeg er dau som en fisk etter to av de normalt hvis de critter.

Lenke til kommentar
Det jeg har mest problemer med for tiden i PvP er hunters. De er ranged, treffer hardt som juling, og har et f**** pet som stadig interrupter dine spells.

 

Øystein

7474549[/snapback]

 

mens dere Critter får et par k?

7474615[/snapback]

 

For å drepe en hunter trenger jeg minst 2 frostbolt crits, det er minimum 5 sekunder med casting uten interruptions. Da har hunteren truffet meg med silence(eller shatter) shot, multishot, aimed shot og arcane shot. Og jeg er dau som en fisk etter to av de normalt hvis de critter.

7475731[/snapback]

arcanepower - trinket - pom - pyroblast - fireblast, hunter død på 2 sek :p

Lenke til kommentar
[arcanepower - trinket - pom - pyroblast - fireblast, hunter død på 2 sek :p

7534338[/snapback]

 

La meg se...

 

Arcane power? Nope

Precense of Mind? Nope

Pyroblast? Nope

 

Da sitter jeg igjen med min Mind Quickening Gem og Fireblast.. Ikke mye død hunter av det :p

7534362[/snapback]

 

mind quickening gem? :S

 

Skal med det for å ha pompyro og fireblast? mindre global cd? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...