PSV Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Fint at du har klart å unngå blazing speed da. 7462726[/snapback] For nøyaktig hvor mye øker Blazing Speed dps? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Den øker ikke dps ... den gjør så du går 50% fortere og mister snare effects etc. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Poenget er at den ikke øker dps at all, noe som gjør den ubrukelig i annet enn skrapespecs av pvp-manér. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 Mitt build (sorry for at jeg copya hele Url... veit ikke ossen jeg legger in URL i ord) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Decurse på Chrommagus sliter nå asså, ikke like chill som før Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Dumme Blizzard som ødelegger for oss clensers :< Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har 0/ 10 (Impact og ignite) og resten på frost.Water elemental er en ufattelig imba, den skader nok til å nesten soloe players med under 3k hp 7463037[/snapback] Water elemental soloer Silithus cultist enkelt. Både meele og rock trowers har den soloet. Bare husk å sleng inn et wand skudd på moben så du får loote. Lar du den soloe den uten selv å gjøre skade på moben mister du loote. Liker godt dem nye talentsa. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Dumme Blizzard som ødelegger for oss clensers :< 7472637[/snapback] Decurse er fremdeles enkelt å gjøre for oss mages. Decurset selv 4 grupper under Chrom på fredag. Bruke kun CTRA frames der folk fikk rød bakgrunn hvis de hadde en curse på seg, og brukte bare en keybinding til action baren der jeg har Remove Lesser Curse (Samme keybinding som jeg hadde til decursive før), og klikket på personene som var curset. Easy as pie. Det er litt vanskligere for dr00ds og slikt, ja. Men for mages er det lett som bare det. Øystein Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det jeg har mest problemer med for tiden i PvP er hunters. De er ranged, treffer hardt som juling, og har et f**** pet som stadig interrupter dine spells. Øystein Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det jeg har mest problemer med for tiden i PvP er hunters. De er ranged, treffer hardt som juling, og har et f**** pet som stadig interrupter dine spells. Øystein 7474549[/snapback] mens dere Critter får et par k? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det jeg har mest problemer med for tiden i PvP er hunters. De er ranged, treffer hardt som juling, og har et f**** pet som stadig interrupter dine spells. Øystein 7474549[/snapback] Skal holde med deg i den. Hunters er hardere nå. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Deffinitivt. Var i StV arenaen her om dagen, teamet opp med en warrior. (Spilte som prest da, men anyways...) Så kommer en hunter tuslende, silence-shotter meg, eier nesten warrior med 2 crits. Samme greien med meg, men klarer akkurat å heale både meg og warrioren. Vant, men allikevel, syns hunters har blitt buffa litt vel mye... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Deffinitivt. Var i StV arenaen her om dagen, teamet opp med en warrior. (Spilte som prest da, men anyways...) Så kommer en hunter tuslende, silence-shotter meg, eier nesten warrior med 2 crits. Samme greien med meg, men klarer akkurat å heale både meg og warrioren. Vant, men allikevel, syns hunters har blitt buffa litt vel mye... 7474770[/snapback] shamaner kan dere heller wine om pvp mot en epic resto shaman han dengte meg noe sykt siden vær gang han mistet liv pumpet han opp Shildet som healer og poff fult liv.. PS: mages er enkelt nå cloak of shadow 4thewind Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det jeg har mest problemer med for tiden i PvP er hunters. De er ranged, treffer hardt som juling, og har et f**** pet som stadig interrupter dine spells. Øystein 7474549[/snapback] mens dere Critter får et par k? 7474615[/snapback] For å drepe en hunter trenger jeg minst 2 frostbolt crits, det er minimum 5 sekunder med casting uten interruptions. Da har hunteren truffet meg med silence(eller shatter) shot, multishot, aimed shot og arcane shot. Og jeg er dau som en fisk etter to av de normalt hvis de critter. Lenke til kommentar
smy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Har meg en lvl 50 lock og skal prøv ut mage litt. Om noen så ork sett frost/arcane spec til meg ? http://www.wowhead.com/?talent=R0hZZVAMIsfxsMot noen tess? Endret 19. desember 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det jeg har mest problemer med for tiden i PvP er hunters. De er ranged, treffer hardt som juling, og har et f**** pet som stadig interrupter dine spells. Øystein 7474549[/snapback] mens dere Critter får et par k? 7474615[/snapback] For å drepe en hunter trenger jeg minst 2 frostbolt crits, det er minimum 5 sekunder med casting uten interruptions. Da har hunteren truffet meg med silence(eller shatter) shot, multishot, aimed shot og arcane shot. Og jeg er dau som en fisk etter to av de normalt hvis de critter. 7475731[/snapback] arcanepower - trinket - pom - pyroblast - fireblast, hunter død på 2 sek Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 [arcanepower - trinket - pom - pyroblast - fireblast, hunter død på 2 sek 7534338[/snapback] La meg se... Arcane power? Nope Precense of Mind? Nope Pyroblast? Nope Da sitter jeg igjen med min Mind Quickening Gem og Fireblast.. Ikke mye død hunter av det Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Uansett, om du klarer å ambushe en hunter trenger du bare 2spells (crits riktignok) for å vinne? Mage damage er outta control akkurat nå, ettersom folk ikke har nok 'TBC stamina gear'. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 En hunter med pvp gear har ca samme hp som en warrior ubuffa, 5500+ intet problem for en mage å twoshotte det, oneshot i enkelte situasjoner.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 [arcanepower - trinket - pom - pyroblast - fireblast, hunter død på 2 sek 7534338[/snapback] La meg se... Arcane power? Nope Precense of Mind? Nope Pyroblast? Nope Da sitter jeg igjen med min Mind Quickening Gem og Fireblast.. Ikke mye død hunter av det 7534362[/snapback] mind quickening gem? :S Skal med det for å ha pompyro og fireblast? mindre global cd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå