Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lvl 39.. enten så fullfører du i SM, det er gøy dog ikke så mye mage gear der ;) alternativet er jo seff bare å fortsette å queste der du var. STV eller Badlands er stedet å være for horde forresten, er vel STV eller Arathi å være for Ally? :)

Husk å gi deg når du er et par tusen exp fra lvl 40, så kan du gå til byen din og gjøre litt pvp. og når du har nok marks of honor til å dinge til 40 på å levere de så gjør du følgende:

1. sign up for AB

2. deliver marks

3. ding 40

4. buy mount & spells

5. wait (???)

6. BG time = PROFIT i lvl 30-39 AB hihi, eneste mountede i AB er artig ;)

Lenke til kommentar
Dinget nettopp 39, og vil nå levle til 40 fortest mulig for å få mount. Hva bør jeg gjøre? Grinde, kjøre instances, quest? Og hvor?

7353264[/snapback]

Hvis du har lite gull, så anbefaler jeg badlands. mobs dauer lett, mye og tjene på drittet de dropper:)

Lenke til kommentar
lvl 39.. enten så fullfører du i SM, det er gøy dog ikke så mye mage gear der ;) alternativet er jo seff bare å fortsette å queste der du var. STV eller Badlands er stedet å være for horde forresten, er vel STV eller Arathi å være for Ally? :)

Husk å gi deg når du er et par tusen exp fra lvl 40, så kan du gå til byen din og gjøre litt pvp. og når du har nok marks of honor til å dinge til 40 på å levere de så gjør du følgende:

1. sign up for AB

2. deliver marks

3. ding 40

4. buy mount & spells

5. wait (?)

7357211[/snapback]

Er jo en del mage/caster gear i SM da, både Illusinary Rod og Whitemans Chapeu.

Lenke til kommentar

1. sign up for AB

2. deliver marks

3. ding 40

4. buy mount & spells

5. wait (?)

7357211[/snapback]

Er jo en del mage/caster gear i SM da, både Illusinary Rod og Whitemans Chapeu.

7363394[/snapback]

å det er vel nesten alt:) har jo daggeren i SM lib og shouldersene som undead mini bossen i Sm cath dropper. ellers er det ikke mye

Lenke til kommentar

Er blitt lvl 43 med Magen min nå, men føler at jeg har fryktelig lite HP. Mens jeg har 4000 MP med AI, har jeg bare pinlige 1200 HP. Ettersom jeg selv er mage, går jeg sjelden i instances med andre mages, og ser generelt sett lite av hva andre mages har i HP, men jeg føler at de fleste har en del mer enn meg. Spørsmålet blir vel om jeg egentlig har fryktelig lite HP, eller om det er omtrent normalt for mages på min lvl.

Lenke til kommentar

For en mage å få så syk hp, må han bruke warrior gear som Archimtiros' Ring of Reckoning og nozdormu ringen, mark of cthun eller necken fra nefarian head, warrior cloak osv, i tillegg til fullt rank 13 set, og gjerne ha rank 14 stav i tillegg..

Det er mulig, men det er ikke ofte du ser det :p

Lenke til kommentar
For en mage å få så syk hp, må han bruke warrior gear som Archimtiros' Ring of Reckoning og nozdormu ringen, mark of cthun eller necken fra nefarian head, warrior cloak osv, i tillegg til fullt rank 13 set, og gjerne ha rank 14 stav i tillegg..

Det er mulig, men det er ikke ofte du ser det :p

7395717[/snapback]

nei.. bruker ct profilen til en i guilden;

http://ctprofiles.net/3138005

4330hp

+700hp(pof)

+120(?)(motw)

*1.1(kings) =

(4330+700+120)*1.1=5665

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...